TROVAM A L’ESCOLA 2023

CONCERT AMB EL DILUVI!

Quina ALEGRIA, mai millor dit, vore la rebuda i el suport de tota la comunitat educativa en un dia com ahir. No tenim paraules per expressar el que vam sentir.
Immensament agraïdes i agraïts amb les famílies del nostre CRA i a totes i tots els que vos vau arrimar al local de festes per recolzar-nos en aquest projecte.

Gràcies al projecte Trovam a l’escola, per donar l’oportunitat al nostre alumnat de convertir-se en artistes per un dia, i @eldiluvi per transmetre eixa energia i alegria que els caracteritza.

Qué dir de Begoña, la coordinadora del SPAP de Cinctorres i el seu grup de iaies marxoses. Gràcies per fer d’aquesta activitat una experiència intergeneracional i tan enriquidora per a tots i totes.

Gràcies també a tots els cuiners i cuineres que ens van preparar un dinar excel.lent, sobretot a Mayte i Adrià perquè podem continuar comptant amb ells any rere any.

També als treballadors i @ajuntamentdecinctorres pel seu suport, la seua predisposició i per les facilitats donades.

Al nostre alumnat, els vertaders protagonistes, pel treball realitzat durant les últimes setmanes sempre amb un somriure i finalment a eixe equip de mestres compromés, cohesionat i implicat que sempre estan disposats a portar a tirar endavant totes les locures que se’ns proposen.

Gràcies de tot cor!💚🧡❤️💙🤎💛

Aquest és el resultat de l’enquesta del Diluvi. Com es pot veure, el 63,5% ( 744 euros) de la gent ha votat per a l’excursió de final de curs i el 36,5% (427 euros) ha votat per a l’associació Muntanyes d’Il.lusions.

@firatrovam
@eldiluvi