II JORNADES PROA+

Mª José Prats i Andreu Serret, mestres del CRA Celumbres, han participat com a ponents en les II Jornades PROA+, celebrades a Las Palmas de Gran Canària del 10 al 12 d’abril de 2024. han siguat organitzades pel Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes, la Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa, junt a la Consejería de Educación, Formación Profesional, Actividad Física y Deportes de Canarias.

Han compartit la tasca que es realitza a la nostra escola rural, destacant les aules multigrau, on l’alumnat de diferents edats, utilitza l’entorn com a recurs d’aprenentatge. A més, venen carregats d’aprenentatges, adquirits en les conferències, on altres companys i companyes de l’estat espanyol han pogut compartir també les seues experiències.