CONSELL ESCOLAR

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

Benvolgudes famílies, segons la Resolució de 22 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, l’any 2023. Vos informem de les diferents accions que s’han dut a terme i les que estan per vindre en referència a les eleccions del Consell Escolar:

-Ja tenim disponible, els cens de famílies, professorat i alumnat.

– A partir d’avui i fins al dia 7 de novembre comença el plaç per a la presentació de candidatures per al Consell Escolar. Vos animem a que us presenteu, els/les interessats/des podeu emplenar el document que vos adjuntem i dur-lo a l’aulari corresponent.

– Les eleccions són el 23 de novembre, hi ha mesa a cadascun dels aularis, durant tota la jornada lectiva.

– En aquestes eleccions es renovarà la part dels 3 representants de les famílies, un membre de cada aulari.

Quedem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte.

Salutacions.