INFORMACIÓ MATRÍCULA CURS 2023-2024

MATRÍCULA CURS 2023-2024

Dia 4 de juliol de 2023, publicació del llistat de matrícula. De conformitat amb la normativa aplicable, l’ordre de matrícula serà el següent:

a) Alumnat del centre que vindrà ordenat per la nota mitjana obtinguda en el curs 2022-2023. En primer lloc, es matricularà l’alumnat dels ensenyaments elementals i en segon lloc, l’alumnat dels ensenyaments professionals. En aquesta publicació també apareixerà el dia i hora en què s’han de matricular. Llistat ACÍ.

Aquest ordre és el que s’ha aprovat en el Consell Escolar del Conservatori Professional de Música de Meliana en sessió del dia 26 de juny de 2023.

b) Alumnat que ha superat les proves d’accés als ensenyaments professionals i ha obtingut vacant que vindrà ordenat per la nota obtinguda en la prova. També es publicarà la llista d’espera d’aspirants a les proves que han superat les proves d’accés. Llistat ACÍ.

L’endemà de la publicació (5 de juliol) es podrà reclamar en cas que es detecte alguna errada en la nota mitjana publicada.

Dia 5 de juliol de 2023, publicació d’horaris provisionals del curs 2023- 2024. Horaris ACÍ.

Dia 6 de juliol de 2023, publicació dels llistats de matrícula definitius.

• Llistat alumnat del centre ACÍ.
  • Alumnat que ha superat proves d’accés, Llistat ACÍ. Actualització a 11 de juliol ACÍ.

Dia 7 de juliol de 2023, inici del procediment de matrícula que es farà telefònicament per part de l’equip directiu del centre. Les matrícules que no s’efectuen en el dia i hora assignades es podran atendre al final del matí de cada dia o a principi del dia següent.

La documentació que s’ha d’aportar es podrà descarregar ACÍ i s’ha d’aportar, o bé escanejada al correu 46020716.secretaria@edu.gva.es, o bé en paper, fins 28 de juliol de 2023