Al Abril i maig vam compartir amb tot el centre les següents efemérides i activitats, amb la exposició dels llibres de la nostra biblioteca:
- 23 d´ abril día del llibre i Sant Jordi
- 18 de maig día internacional dels museus



Centre comarcal d'Educació Especial
Al Abril i maig vam compartir amb tot el centre les següents efemérides i activitats, amb la exposició dels llibres de la nostra biblioteca:



En febrer i març compartim les següents efemérides i activitats, amb els llibres de la biblioteca.




En decembre i gener compartim les següents efemérides i activitats, amb els llibres de la biblioteca.

El passat 25 de novembre. el cicle de TVA, vam anar a visitar la llibreria Natura. Allí ens van fer una explicació molt detallada dels exemplars que oferixen, ens van ensenyar llibres xulísims i ens van explicar les seccions de les quals disposen. Abans d’anar-nos ens van regalar uns sobres amb cartes de reis i algunes altres cosetes més. També aprofitarem per a triar alguns dels llibres que ens agradaría tindre a la nostra biblioteca del centre!
Ens va agradar molt l’eixida i esperem poder tornar molt prompte!

Estes són les efemèrides que hem celebrat des de la biblioteca i hem compartit en els mesos d’Octubre i Novembre.
2 d’Octubre dia Internacional de no violència
9 d’Octubre dia de la Comunitat Valenciana
31 d’Octubre Halloween i Monstres Valencians
20 de Novembre dia Internacional dels Drets dels Xiquets



Estes són les millores que hem efectuat aquest curs amb el projecte Biblioinnova´t per a la nostra biblioteca escolar. Tot això juntament amb les nova adquisició de llibres, les animacions lectores, visita d’autors/as, préstecs i devolucions de llibres, dijous lector i altres activitats relacionades amb el projecte Biblioinnova´t , han contribuït al fet que la nostra biblioteca cada vegada pot oferir millor servici al col·lectiu educatiu: alumnat, professorat , famílies etc… .
-Senyalització de l’escala d’accés a la biblioteca
-Tarima per al racó de lectura
-Expositors
-Coixins i pufs

El dìa 27 de maig el cicle TVA vam anar a visitar la biblioteca municipal de la zona nord “El Drac”. Arantxa ens va fer una presentació de la biblioteca i el seu funcionament.
Seguidament vam tindre unes activitats organitzades sobre com fer històries amb les pistes proporcionades, fer el teu propi còmic, pintar personatges etc… .
Va ser una eixida interesant i gaudírem molt.

El dia 23 de maig ens va visitar la companyia Faula Teatre per a representar-nos dos contes: “*Ramira boxejadora” i “El Dinosaure”, dos històries amb molt de missatge d’amor i amistat.
Ens ho van fer passar molt bé: riguèrem, cantàrem, ballàrem i, fins i tot, ens emocionàrem. Vam poder participar tots els alumnes/as i professionals en esta fantàstica activitat.
Des d’ací els agraïm la seua visita, i esperem que puguen tornar prompte.

Recordem una data assenyalada de Maig, amb una exposició de llibres de la biblioteca del col·legi relacionats amb la temàtica.

Recordem dos dies assenyalats del mes d’abril, amb una exposició de llibres de la biblioteca del col·legi relacionats amb la temàtica del mes.
1.- 2 d’abril Dia Mundial de l’Autisme
2.- 23 d’abril dia del Llibre
