El cicle de Primària s’hem reunit hui per treballar la tardor amb els 5 sentits. I es que no hi ha millor aprenentatge que aquell que ens arriba per tots els sentits. Hem pogut olorar herbes de les nostres serres, hem escoltat la pluja, hem tastat fruits de la tardor, el caqui i les magranes, hem pogut vore la varietat de colors que tenen les fulles a esta època i hem pogut tocar pinyes, diferents tipus de bolets, troncs,… Quina estació més bonica i colorida.

