El passat dimarts 18 de febrer el cicle de TVA va fer una visita a la llibreria Detroit. Vam eixir del col·legi i vam anar directament a la llibreria, allí ens estaven esperant per a explicar-nos totes les seccions, també ens van contar que de tant en tant van autors dels llibres per a presentar les seues obres i fins i tot poder firmar-les. Ens van deixar veure els llibres que més ens interessaven i poder-nos acomodar en un sofà que tenien en la llibreria per a poder llegir. Després quan eixirem de la llibreria ens vam anar al parc de Cervantes a esmorzar i jugar una estona.Ens ho passarem super bé.



