Visita a la llibreria Detroit

El passat dimarts 18 de febrer el cicle de TVA va fer una visita a la llibreria Detroit. Vam eixir del col·legi i vam anar directament a la llibreria, allí ens estaven esperant per a explicar-nos totes les seccions, també ens van contar que de tant en tant van autors dels llibres per a presentar les seues obres i fins i tot poder firmar-les. Ens van deixar veure els llibres que més ens interessaven i poder-nos acomodar en un sofà que tenien en la llibreria per a poder llegir. Després quan eixirem de la llibreria ens vam anar al parc de Cervantes a esmorzar i jugar una estona.Ens ho passarem super bé.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies