SOM GUANYADORS D’UN LECTOR OCULAR

El nostre centre ha participat en un concurs abanderat per l´empresa Irisbond i en col·laboració de les Fundacions IPD, Amara NextGen i Patatas Hijolusa. Havíem de presentar un projecte explicant com faríem servir aquest comunicador dotat de lector ocular en el dia a dia de la nostra escola.

D´un total de més de 130 projectes presentats a tot l’estat, el nostre centre ha sigut un dels 15 seleccionats per a rebre un dispositiu format per una tauleta amb un lector ocular o ratolí òptic i la última tecnologia en software de comunicació, el programa Mind Express.

El passat mes de gener, una representació de la nostra escola va anar a Ràdio Alcoi a explicar la importància d’aquesta teconologia per a donar veu al nostre alumnat, ja que com tots sabem LA COMUNICACIÓ ÉS UN DRET. Vos compartim l’enllaç a la notícia de Ràdio Alcoi.

NOTÍCIA RÀDIO ALCOI