¡DÍA DEL DEPORTE!

Día del deporte!

Ayer día 26 de marzo todo el CEE Rosa Llácer tuvimos el placer de disfrutar de un día del deporte cargado de diversión, compañerismo, risas y deportividad mediante la realización de actividad física en la Universidad de Valencia.

Allí nos juntamos con alumnado del CEIP Santangel del Saler y futuros profesores de magisterio. Fue una experiencia inolvidable que esperamos poder repetir.

Muchas gracias a todos los organizadores y enhorabuena a los participantes

Dia de l’esport!

Ahir dia 26 de març tot el CEE Rosa Llàcer vam tindre el plaer de gaudir d’un dia de l’esport carregat de diversió, companyonia i riures realitzant activitat física en la Universitat de València.

Allí ens ajuntem amb alumnat del CEIP Santangel del Saler i futurs professors de magisteri. Va ser una experiència inoblidable que esperem poder repetir.

Moltes gràcies a tots els organitzadors i enhorabona als participants