Programa «Horta-cuina»

Us compartim una noticia des de la  pàgina web de CERAI, organització  amb la qual participem des de l’escola amb el programa: “Horta-cuina” on ens mostren, mitjançant una exposició fotogràfica, la importància del paper de les cuineres i cuiners baix el lema: “Quan cuine pense en tu”.

Us deixem l ‘enllaç per si voleu saber-ne més i on podeu veure el nostre superequip de cuineres, que a més van participar en la 1º TROBADA  de cuiners i cuineres per una alimentació sostenible.  (FEU CLIC EN L’ENLLAÇ)

Equip de cuina del CEE Rosa LLàcer – Equipo de cocina del CPEE Rosa Llácer

Os compartimos una noticia desde la página web de CERAI organización con la cual participamos desde la escuela con el programa: “Horta-Cuina” donde nos muestran, mediante una exposición fotográfica, la importancia del papel de las cocineras y cocineros bajo el lema: “Quan cuine pense en tu”.

Os dejamos el enlace por si queréis saber más y donde podéis ver a nuestro super-equipo de cocineras, que además participaron en el ENCUENTRO de cocineros y cocineras por una alimentación sostenible. (HAZ CLIC EN ESTE ENLACE)

ENLACE