XARXA LLIBRES

RESOLUCIÓ de 18 de maig de 2023, de la Conselleria d’Educació Cultura i Esprot, per la qual s’estableix el procediment per a assignar una dotació econòmica als centres de titularitat de la Generalitat , destinada a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular epr al curs escolar 23-2024

El banc de llibres o Xarxa llibres és un prograa de la Generalitat Valenciana mitjançant el qual facilita l’adequació de llibres i materials per a l’elaboració de recursos als col·legis. El programa s’aplicarà a tots els cursos d’Educació Primària fins a Batxillerat.

SI JA HA PARTICIPAT EN EL PROGRAMA

L’alumnat que ha participat en el programa haurà de:

• Retornar el lot complet de llibres,  plastificat i en bon estat.
  • El lot complet s’entregrà en el col·legi, inclús l’alumnat que cursa 6é de prmiària.
  • Entrega del justificant de lliurament, l’alumnat que cursa 6é l’entregarà a l’IES.
  • L’alumnat que es matriculen en primer o que vàren cursar primer – segon de primària queden excempts de retornar el lot de llibres en considerar-se material no reutilitzable.

SI NO HA PARTICIPAT EN EL PROGRAMA I ALUMNAT D’INFANTIL 5 ANYS

L’alumnat que no ha participat en el programa o l’alumnat d’infantil 5 anys i que el curs vinent cursarà 1r de primària, haurà de:

• Sol·licitar la participación del programa, a partir de  l’1 de Juny.
  • Imprimir la sol·licitud i presentar-les al centre escolar.