BECA MENJADOR ESCOLAR i AJUDA MATERIAL ESCOLAR 23-24

NOVETATS

RESOLUNCIONS

1. RESOLUCIÓN de 30 de mayo de 2023, de la Conselleria de Educación, Cultura y Deporte, por la cual se convoca la concesión de ayudas de comedor escolar en los centros educativos no universitarios públicos y privados concertados para el curso escolar 2023-2024.
  2. Resolució de 2 de juny de 2023, de la conselleria de educació, cultura i esport, per la qual es convoca la concessió d’ajudes econòmiques per a la financiació de material escolar no curricular per a l’alumnat pertanyen a famílies en situació de vulnerabilitat social i econòmica escolaritzats en nivells d’infantil, primària i especial.

BECA MENJADOR ESCOLAR

ALUMNAT QUE VA SOL·LICITAR LES AJUDES PER AL CURS ESCOLAR 2022/2023

A)    WEB FAMÍLIA: ESBORRANY AMB AQUESTA APLICACIÓ

Accediu a Web Família per a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud d’ajuda, on constaran pregravades les dades que obren en poder de l’Administració relatives a la situació de desocupació o atur sense prestació ni subsidi, família nombrosa, família monoparental, beneficiari de la renda valenciana d’inclusió i grau de discapacitat legalment reconegut, que ja han sigut actualitzats d’ofici per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. (En la sol·licitud o confirmació de l’esborrany per al curs escolar 2022-2023, les persones interessades van autoritzar expressament la seua consulta).

Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’IMPRIMIR, SIGNAR i PRESENTAR L’ESBORRANY EN EL CENTRE on estaran matriculades durant el curs 2023/2024, sense necessitat de presentar més documentació.

Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és correcta, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa. El centre farà registre amb segell i data d’entrega d’una còpia que caldrà guardar per a possibles esmenes.

B) FAMÍLIES NO USUÀRIES DE WEB FAMÍLIA

Emplenar la sol·licitud d’ajuda per al menjador escolar (la resta d’indicacions són semblants a les de l’apartat A).

Una vegada revistat i signat caldrà presentar-lo en el centre. El centre farà registre amb segell i data d’entrega d’una còpia que caldrà guardar per a possibles esmenes.

Si la unitat familiar té més d’un/a alumne/a al centre:

• Si l’esborrany de l’alumnat és correcte, s’efectuarà la confirmació de les dades.
  • Si les dades d’algun/a alumne/a no són conformes, es procedirà a assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.
  • En cas que algun alumne/a no estiga inclòs/a en l’esborrany, s’haurà de presentar una nova sol·licitud només per a aquest/a alumne/a, emplenant l’annex I i adjuntant la documentació acreditativa.
ALUMNAT QUE NO VA SOL·LICITAR AJUDA EL CURS 22-23

Emplenar la sol·licitud, i entregar en el centre on estarà matriculat l’alumne/a durant el curs 2023/2024

TERMINI DE PRESENTACIÓ DES DEL DIA 6 DE JUNY AL 5 DE JULIOL

AJUDES MATERIAL ESCOLAR

Sols si es demana beca menjador.

Si tens esborrany marcar la casella de material escolar.

Si no tens esborrany cal fer nova sol·licitud.