ASSETJAMENT ESCOLAR CURS INTEF

“L’ASSETJAMENT ESCOLAR NO ÉS UN JOC DE XIQUETS” – Curs INTEF

27/10/2023

Comença una quarta edició del NOOC “L’assetjament escolarno és un joc de xiquets”, #ActúaContraElAcoso, que es desenvoluparà des del 31 d’octubre al 9 de novembre i que està especialment dirigit a totes les persones que integren la comunitat educativa i a les famílies.

Una iniciativa del Ministeri d’Educació i Formació Professional que a través de l’Institut Nacional de Tecnologies Educatives i Formació del professorat, dona a conéixer què és l’assetjament escolar, tipologia, com podem identificar les conductes d’assetjament en l’alumnat i com podem previndre-les i intervindre sobre elles de manera eficaç.

Objectiu

Tractarem que les persones participants en esta activitat aconseguisquen tindre un concepte clar de què és i quèno és assetjament escolar, puguen identificar les seues diferents modalitats i conductes en les quals es manifesta, comprenguen la necessitat d’intervindre donades les conseqüències produeix i, finalment, tinguen criteris d’actuació des del seu rol professional o familiar per a previndre-ho i actuar eficaçment quan es produïsca.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓNS