Premis Dansa

PREMIS ENSENYAMENTS PROFESSIONALS

ORDE 76/2014, de 16 de setembre,de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen a la Comunitat Valenciana els premis professionals per a l'alumnat que ha conclòs les ensenyances professionals de música o de dansa.

Es convoquen a la Comunitat Valenciana la fase en el centre i la fase autonòmica dels premis professionals per a l’alumnat que ha conclòs els estudis professionals dels ensenyaments de Música i Dansa en el curs acadèmic 2023-2024. [2024/5405]

RESOLUCIÓ de 4 de juny de 2024

FASE DE CENTRE

Data d’inscripció: del 24 al 28 de juny, ambdós inclosos.

Lloc d’inscripció: al conservatori o o centre autoritzat en què haja finalitzat les ensenyances professionals omplint la sol·licitud que figura en l’annex I de l’ORDE 76/2014, de 16 de setembre, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Data de realització: 2 de JULIOL.

Lloc de realització: al conservatori o centre autoritzat en què haja finalitzat les ensenyances professionals.

Tribunal Contemporani

Tribunal Clàssic