El procediment de RENOVACIÓ de matrícula oficial de l’alumnat que actualment realitza estudis dels ensenyaments professionals de música en el Conservatori Professional de Música de Llíria, per al curs 2025 / 2026 es durà a terme de la següent manera:
Primer.- Renovació de matrícula oficial per al curs 2025/2026 de manera automàtica.
Pel centre es procedirà a la renovació de matrícula oficial per al curs 2025/2026 de manera automàtica mantenint tota la informació que consta en la base de dades de l’expedient personal i acadèmic de el/la alumne/a oficial matriculat actualment en el centre.
La matrícula oficial està condicionada al pagament de la taxa corresponent per concepte de nombre d’assignatures pròpies del curs que vaja a realitzar el/la alumne/a i serà efectiva en el moment de recepció del document d’autoliquidació i justificant del pagament de les mateixes en la secretària del centre.
TAULA ORIENTATIVA
| CURSOS | Nº ASSIGNATURES |
| 1º CURS | 3 |
| 2º CURS | 4 |
| 2º CURS – PIANISTES | 3 |
| 3º CURS | 5 |
| 3º CURS – PIANISTES | 4 |
| 4º CURS | 5 |
| 4º CURS – PIANISTES | 4 |
| 5º CURS | 6 |
| 6º CURS | 6 |
Segon.- Autoliquidació de taxes.
Període ordinari de realització de l’autoliquidació de taxes i presentació del justificant de pagament: del 16 al 27 de JUNY/2025 (un únic pagament per curs acadèmic).
Durant aquest mateix període, l’alumnat interessat, comunicarà a la secretaria del centre qualsevol variació que requerisca l’actualització de dades personals i/o familiars (telèfons de contacte, domicili, adreces de correu electrònic, etc.) o aquelles que afecten l’expedient acadèmic (baixa/renúncia com a alumne oficial, trasllat a un altre centre, convalidació d’assignatures, etc.) o altres dades d’interés.
Període extraordinari per als alumnes que han fet ús de la convocatoria d’exàmen extraordinària de realització de l’autoliquidació de taxes i presentació del justificant de pagament: del 9 al 14 de JULIOL/2025 ambdós inclosos (un únic pagament per curs acadèmic).
Model 046 de TAXA PER ENSENYAMENTS DE RÈGIM ESPECIAL MÚSICA
Tercer.- Alumnat en condició de becari/a.
1.- La persona que forme part de l’alumnat que, en formalitzar la matrícula, tinga la condició de becària del curs anterior per a aquests ensenyaments, podrà acollir-se en aquest moment a l’exempció de pagament d’aquesta, sense perjudici de l’obligació de fer efectiu aquest pagament si, posteriorment, és denegada la beca. En cas que, una vegada finalitzat el curs escolar, no s’haja comunicat la concessió de la beca, el centre procedirà al cobrament de la matrícula, sense perjudici que s’efectue la devolució de l’import abonat en cas que finalment la beca siga concedida.
2.-Atés que el període de la resolució de concessions de beques pel Ministeri queda molt llunyà del període de matriculació oficial en el centre, l’alumnat que haja sol·licitat aquesta ajuda, haurà d’aportar el justificant de presentació de sol·licitud de beca.
En el moment en què es resolga pel Ministeri la concessió de la beca, el/la interessat/a haurà de comunicar a la secretaria del centre la resolució i a més presentar obligatòriament el document corresponent de concessió o denegació de la beca.
En cas de beca no concedida, el/la interessat/a se veurà obligat a satisfer el cost de la taxa establida en concepte de matriculació oficial.
Quart.- Documentació a presentar:
- Document d’autoliquidació de la taxa de matriculació degudament signat i justificant de pagament per a tot l’alumnat sense condicions excepcionals.
- Còpia de la targeta individual o llibre de família nombrosa (si és el cas).
- Còpia de la targeta individual o llibre de família monoparental (si és el cas).
- Document acreditatiu de sol·licitud de beca MEC per al curs 2025/2026 (si és el cas) i posterior document acreditatiu de concessió i/o denegació (si és el cas).
Tota la documentació exigible a aportar per els/les interessats/ades podrà realitzar-se mitjançant enviament d’un correu electrònic a l’adreça:
46020455@edu.gva.es
o, en el seu cas, de manera presencial.
HORARI D’ATENCIÓ DE SECRETARIA:
De dilluns a divendres: de 9:00h a 13:30h.
Telèfon: 961629155
Cinqué.- Participació en el Programa de Coordinació Horària:
El Conservatori de Llíria, forma part dels centres autoritzats per Conselleria per a l’execució del programa de coordinació horària entre centres per a facilitar la continuïtat d’estudis a l’alumnat.
En el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del 12 de maig del 2025, es publica RESOLUCIÓ de 6 de maig de 2025, de la Direcció General de Centres Docents amb la relació de centres autoritzats per al curs pròxim: IES Camp de Túria, IES Laurona, Centro privado Santa Ana, Centro privado Francisco Llopis, Centre Privat El Prat i Centre Integrat Unión Musical de Llíria.
L’alumnat que desitge participar en el programa presentarà en el període de formalització de matrícula del seu centre educatiu d’ESO i/o BATXILLERAT:
- Certificat de matrícula del Conservatori (mirar informació en la web del centre per a la petición de certificats).
Serà necessari aportar al Conservatori una còpia de la sol·licitud de participació en el programa presentada per l’alumne/a en l’IES o centre educatiu i especificant el nom del seu centre.
ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES (A.F.A.) DEL CPM DE LLÍRIA.
Organització sense ànim de lucre que té com a objectiu secundar i fomentar la formació musical dels nostres fills i filles, així com contribuir al desenvolupament del Conservatori i a la difusió de la cultura musical en la societat.
L’Associació AFA del CPM Llíria de nova creació, convida a tots els pares i mares d’alumnes del Conservatori a unir-se a la mateixa i participar activament.
Enlaç para a accedir a l’informació i formulari d’inscripció en l’Associació:
La documentació corresponent a l’AFA s’haurà d’enviar al correu electrònic de l’Associació – Email: afaconserlliria@gmail.com.
