El procediment de RENOVACIÓ de matrícula oficial de l’alumnat que actualment realitza estudis dels ensenyaments professionals de música en el Conservatori Professional de Música de Llíria, per al curs 2024 / 2025 es durà a terme de la següent manera:
Primer.- Renovació de matrícula oficial per al curs 2024/2025 de manera automàtica.
Pel centre es procedirà a la renovació de matrícula oficial per al curs 2024/2025 de manera automàtica mantenint tota la informació que consta en la base de dades de l’expedient personal i acadèmic de el/la alumne/a oficial matriculat actualment en el centre.
La matrícula oficial està condicionada al pagament de la taxa corresponent per concepte de nombre d’assignatures pròpies del curs que vaja a realitzar el/la alumne/a i serà efectiva en el moment de recepció del document d’autoliquidació i justificant del pagament de les mateixes en la secretària del centre.
Segon.- Autoliquidació de taxes.
Període ordinari de realització de l’autoliquidació de taxes i presentació del justificant de pagament: del 20 al 28 de JUNY/2024 (un únic pagament per curs acadèmic).
Durant aquest mateix període, l’alumnat interessat, comunicarà a la secretaria del centre qualsevol variació que requerisca l’actualització de dades personals i/o familiars (telèfons de contacte, domicili, adreces de correu electrònic, etc.) o aquelles que afecten l’expedient acadèmic (baixa/renúncia com a alumne oficial, trasllat a un altre centre, convalidació d’assignatures, etc.) o altres dades d’interés.
Període extraordinari (alumnat amb assignatures pendent) de realització de l’autoliquidació de taxes i presentació del justificant de pagament: del 12 al 19 de JULIOL/2024 (un únic pagament per curs acadèmic).
Tercer.- Alumnat en condició de becari/a.
1.- La persona que forme part de l’alumnat que, en formalitzar la matrícula, tinga la condició de becària del curs anterior per a aquests ensenyaments, podrà acollir-se en aquest moment a l’exempció de pagament d’aquesta, sense perjudici de l’obligació de fer efectiu aquest pagament si, posteriorment, és denegada la beca. En cas que, una vegada finalitzat el curs escolar, no s’haja comunicat la concessió de la beca, el centre procedirà al cobrament de la matrícula, sense perjudici que s’efectue la devolució de l’import abonat en cas que finalment la beca siga concedida.
2.-Atés que el període de la resolució de concessions de beques pel Ministeri queda molt llunyà del període de matriculació oficial en el centre, l’alumnat que haja sol·licitat aquesta ajuda, haurà d’aportar el justificant de presentació de sol·licitud de beca. En el moment en què es resolga pel Ministeri la concessió de la beca, el/la interessat/a haurà de comunicar a la secretaria del centre la resolució i a més presentar obligatòriament el document corresponent.
En cas contrari, és a dir, beca no concedida, el/la interessat/a se veurà obligat a satisfer el cost de la taxa establida en concepte de matriculació oficial.
Quart.- Participació en el Programa de Coordinació Horària.
El Conservatori de Llíria, forma part dels centres autoritzats per Conselleria per a l’execució del programa de coordinació horària entre centres per a facilitar la continuïtat d’estudis a l’alumnat.
En el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del 7 de maig del 2024, es publica la Resolució amb la relació de centres autoritzats per al curs pròxim; en aquest cas, l’IES Camp de Túria, l’IES Laurona, Col·legi Unió Musical, Col·legi El Prat, Centre privat Santa Ana i Centre privat Francisco Llopis.
L’alumnat que desitge participar en el programa presentarà en el període de formalització de matrícula del seu centre educatiu:
- certificat de matrícula del conservatori (mirar informació en la web del centre per a la petición de certificats).
- SOL·LICITUD COORDINACIÓ HORÀRIA Annex II
Tota la documentació exigible a aportar per els/les interessats/as podrà realitzar-se mitjançant enviament d’un correu electrònic a l’adreça 46020455@edu.gva.es o, en el seu cas, de manera presencial.
HORARI D’ATENCIÓ DE SECRETÀRIA:
DE DILLUNS A DIVENDRES: DE 9.00 H. A 13,30 H.
Telèfon: 961629155
INSTRUCCIONS PER A REALITZAR EL PAGAMENT DE TAXES:
Document de pagament oficial: Model 046 de TAXA PER ENSENYAMENTS DE RÈGIM ESPECIAL MÚSICA
Regulació de taxes:
Llei 8/2021, de 30 de *desembre, de *Pressupostos de la Generalitat *per a l’*exercici 2022.
Decret llei 2/2022, de 22 d’abril, del Consell per a la reducció temporal de l’import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l’impacte de la inflació.
TAULA ORIENTATIVA PER A EMPLENAR L’APARTAT – B
Nº ASSIGNATURES | |
1º CURS | 3 |
2º CURS | 4 |
2º CURS – PIANISTES | 3 |
3º CURS | 5 |
3º CURS – PIANISTES | 4 |
4º CURS | 5 |
4º CURS – PIANISTES | 4 |
5º CURS | 6 |
6º CURS | 6 |
RESUM SOBRE DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
- Document d’autoliquidació de la taxa de matriculació degudament signat per a tot l’alumnat sense condicions excepcionals.
- Justificant de pagament d’aquestes taxes.
- Còpia de la targeta individual o llibre de Família nombrosa (si és el cas).
- Inscripció en l’Associació de Famílies del centre – *AFA (si és el cas). El document d’inscripció i el justificant de pagament es deu enviar a: afaconserlliria@gmail.com
- DOCUMENT DE RENOVACIÓ I ALTA SOCIS I RENOVACIÓ A.F.A
- Document acreditatiu de sol·licitud de beca MEC per al curs 2024/2025 (si és el cas) i posterior document acreditatiu de concessió (si és el cas).
- Formulari de petició de certificat de matrícula – veure web del centre- (si és el cas).