Consell escolar

Jorge Llopis Vidagany
PERSONAL ADMINISTRACIÓ I SERVICISAmelia Muñoz Murgui
REPRESENTANT ADMINISTRACIÓ LOCALFrancisco J. Garcia Latorre

Entre les principals competències del Consell Escolar del centre estan les següents:

– Aprovar i avaluar la programació general anual del centre sense perjudici de les competències del Claustre de professors.

– Conèixer la resolució de conflictes disciplinaris i vetllar perquè s’atenen a la normativa vigent.

– Proposar mesures i iniciatives que afavoreixin la convivència al centre.

– Fixar les directrius per a la col·laboració, amb finalitats educatives i culturals, amb les Administracions locals, amb altres centres, entitats i organismes.

– Conèixer les candidatures a la direcció i els projectes de direcció presentats pels candidats.

– Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l’evolució del rendiment escolar i els resultats de les avaluacions internes i externes en les quals participe el centre.