FSMCV

Clarinets, tubes, violoncels… corda, percussió, i vent s'uniran en excepcional harmonia sota la batuta d'Inma Mateu que, en commemoració del Dia Internacional de la Dona, dirigirà a la Banda Simfònica de Dones de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV).

A més, la Banda Simfònica de Dones de la FSMCV se sumarà a la “Primavera Educativa” de la Conselleria d’Educació participant en una proposta del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana denominada “Tu eres la peça clau”, una campanya enfocada a la lluita contra la violència de gènere i la desigualtat.
Per a això, les músiques realitzaran una estructura formada per peces individuals amb un missatge personal compromés contra la violència de gènere. Amb aquestes peces es construirà una estructura com a símbol d'aquesta lluita, mostrant-se en l'hall del ADDA.

“Desitgem col·laborar amb totes les iniciatives que porten a crear una societat millor. Com al Consell Escolar de la Comunitat Valenciana ens va proposar unir-nos, no ho dubtem. A més, el projecte tindrà la seua prolongació en les diverses escoles de la Comunitat Valenciana, on aquesta vegada els xiquets seran els protagonistes” comenta el President de la FSMCV, Pedro Rodríguez.

musica pieza