Halloween

Des del dia 23 fins al dia 31 d’octubre l’alumnat de l’escola treballarà, en les diferents àrees, situacions d’aprenentage relacionades amb els mostres valencians. Els dies 30 i 31 d’octubre, a l’entrada de l’escola, s’esposen les carabasses elaborades per l’alumant participant en el I Concurs de Carabasses organitzat des del departament d’anglés. El dimarts 31 d’octubre per la vesprada la persona que vulga pot vindre disfressada des de casa; l’alumnat de menjador es disfressarà a l’hora del menjador amb l’ajuda de les monitores. Per la vesprada es portarà a terme una desfilada interna i l’entrega de premis als participants en el I Concurs de Carabasses.
Temàtica de la disfressa: Lliure relacionada amb Tots els Sants, Halloween, Mostres Valencians…
Condicions: No han de portar cap complement a les mans (espases, gavinets, graneres, varetes…). Mans lliures