I FIRA D’OCUPACIÓ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL – DISTRICTE DIGITAL

El dia 2 de Decembre de 2021, s’ha celebrat la I Fira d’Ocupació del Districte Digital.

Aquesta trobada forma part de l’estratègia de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règimen Especial, a través del Centre d’Innovació Digital Avançat (CIDA), per a implementar mesures que faciliten la formació i l’accés al mercat laboral tecnològic de l’alumnat de Formació Professional.

Han participat una treintena d’empreses tecnològiques de referència en el sector, com ara Accenture, Aire Networks, Avanade, Branch Creation, COCEMFE i Hub Diversidad, Dinamic Brain, Dodit, Ecommaster, Facephi, FUNDAE, Grupo Atu, Grupo Soledad, Harmonic, HUAWEI, Infojobs, Inycom, Laberit, MINSAIT by Indra, NTTData, Ofimare, Orizon, PavaBits, Solitium, Sopra Steria, Teralco Group, Upicus i Verne.

Aquestes empreses i entitats, junt a la Direcció General de Formació Profesisonal, han oferit un ampli programa d’activitats. L’alumnat de Formació Profesional assistent ha trobat stants i punts d’trobada per a conèixer les diferents ofertes d’ocupació de les companyies del Districte Digital, participant en tallers, presentacions, speed-dating i xarrades inspiracionals, podent conèixer de primera mà les tendències i necessitats actuals del mercat laboral tecnològic.

L’alumnat del cicle formatiu de 1º GIAT (Guia, Informació i Assistències Turístiques) de l’IES Miguel Hernández d’Alacant, han col·laborat com a auxiliars de serveis per a donar assistència en l’esdeveniment.