Menjador

3. Octubre a juny
  4. Octubre a maig

CONDICIONS

Servei complementari no obligatori. El seu ús inclou l'acceptació de l'organització, el funcionament i normes establerts en el centre.

Volem que els pares i mares també participen en el bon funcionament del menjador.

No és possible sol·licitar plaça de menjador per a dies solts.

les sol·licituds es faran junt a la matrícula per un formulari google

PAGAMENT

el menú diari té un cost de 4,25 €. Les quotes són mensuals i es calculen comptant els dies hàbils de cada mes.

La quota serà abonada al llarg dels primers 10 dies de cada mes, mitjançant domiciliació bancària.

Conselleria concedeix una ajuda per a garantir el menjador escolar a aquelles famílies que complisquen amb una sèrie de requisits.

Les beques es tramiten en el col·le dins dels terminis establerts.

La sol·licitud de plaça de menjador és independent a la de la beca .

MENÚS ESPECIALS

Inclouen:

• al·lèrgies i intoleràncies (hauran de ser justificades amb el corresponent justificant mèdic)
  • vegetarian (no vegà)
  • sense porc (musulmans, jueus)
  • sense vaca(budistes)
  • dietes blanes.

FUNCIONAMENT

L'alumnat d'infantil entra al primer torn i fan l’ higiene prèvia a dinar.

Després de dinar es fan les activitats que el centre té programades. No cap la possibilitat de fer migdiada per falta d'espais.