#Experiència INCIBE visita Monòver!!!!

La Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Monòver ha posat en marxa un nova iniciativa per a fomentar l’educació digital i la seguretat en Internet entre els més joves. Divendres que ve 18 d’octubre, a la Biblioteca del CEIP Cervantes, se celebrarà un taller interactiu de ciberseguretat destinat a #xiquet i joves a partir de 10 anys, amb activitats dirigides tant a escolars com al públic general.

El taller es desenrotllarà en dos sessions. Durant el matí, de 9.00 a 14.00, els alumnes dels centres educatius de la localitat podran participar en diferents dinàmiques educatives, mentres que en horari de #vesprada, de 17.00 a 19.00, el taller estarà obert a tota la ciutadania, sense necessitat de reserva i amb accés gratuït.

Este esdeveniment forma part de la campanya #ExperienciaINCIBE, organitzada per l’Institut Nacional de Ciberseguretat (INCIBE), que recorre Espanya amb l’objectiu de conscienciar a la població sobre els riscos de l’entorn digital i com protegir-se d’ells. A través d’una sèrie d’activitats lúdiques i formatives, els participants aprendran sobre aspectes clau de la seguretat en Internet, com ara la creació de contrasenyes segures, la protecció de dades personals, l’ús responsable de les xarxes socials i la prevenció del ciberassetjament.

La jornada també comptarà amb una zona de formació on s’impartiran breus xarrades i demostracions sobre temes com el control parental, la privacitat en línia i l’ús segur de dispositius connectats. Tot això amb l’objectiu d’oferir una experiència educativa i atractiva tant per als més xicotets com per a les famílies i qualsevol persona interessada a millorar les seues habilitats digitals.