Excursió a Fontés 1r i 2n

Els alumn@s de primer i segon de Primària visitàrem el passat 2 i 3 de juny el Campament multiaventura de Fontés situat a Castalla. Aquest complex per a escolars es troba enclavat en un bonic entorn natural, molt prop de la muntanya.

Amb ja millors condicions en aquest complicat curs per a fer alguna eixida, l’equip docent va decidir organitzar l’única excursió per a poder visitar aquest campament que t’ofereix activitats multiaventura de tota mena (tirolina, barques d’aigua, pista americana, escalada, etc.) en plena naturalesa.

Passàrem una jornada amena i entretinguda realitzant diverses activitats. Esperem que el pròxim curs continuen millorant les condicions per a poder eixir d’excursió amb tota normalitat i que els xiquets i xiquetes gaudisquen com es mereixen. 💪 😀