• Visita al viver Jara
    L’alumnat de tercer ha anat al viver Jara per tal de comprar els llavors i el material que fa falta per al nostre hort escolar, el qual està inclòs en el nostre Projecte interdisciplinari del segon trimestre. S’ho han passat d’allò més bé. Amb tot el que hem comprat farem el planter d’encisams, carlotes, melo d’àlger i … Llegir més
  • Wonder: l’autoestima
    Durant diverses setmanes en les sessions d’atenció educativa hem vist i treballat sobre la pel·lícula de Wonder, Esta pel·lícula aborda temes com l’assetjament  escolar (bullying), l’autoestima , l’autoconcepte , el respecte i la tolerància cap a la diferència, acceptació… Tots ells molt interessants per als nostres alumnes/as, perquè diàriament s’enfronten a situacions similars o en les quals han d’usar aquests valors.
  • Projecte de centre
    Estem treballant tot el centre de la ciutat de Castelló i l’elumnado de 4t de primària s’ha centrat en la Motologia. A l’hall de promaria tenim una exposició i informació sobre els diferents personatges, us animem que entreu i el vegeu.
  • Visita al Fadrí
    Els alumnes de segon cicle han vivitado el Fadrí, com a part del projecte interdisciplinari “Castelló més prop de tu” d’esta manera, i amb ajuda d’una guia han aprés moltes coses noves d’un dels monuments més emblemàtics de la ciutat de Castelló. Li ho han passeu super bé.
  • Experiments de ciències
    L’alumnat de 3r ha gaudit en la terrasseta amb experiments científics ?‍? sobre les propietats dels materials dintre de l’àrea de Coneixement del Medi.