Del 26 d’abril de 2021

Arribem a l’última setmana d’aquest mes d’abril i el cap de setmana ens porta un parell de dates molt importants que celebrar, el dissabte 1 de maig el Dia Internacional dels / de les Treballadorxs i, el diumenge 2, Dia de la Mare. En aquest moment tan particular de la història pot ser molt necessari reivindicar un dret fonamental: el de la vertadera salut integral, per als qui volen tindre un treball (segur, saludable i digne), com per a aquelles dones que desitgen ser mares.

Escoltem aquests dies al grup tarragoní Roba Estesa i la seua cançó “Les Criades”. Tot un al·legat en favor de les nostres mares i àvies (també filles, per descomptat).

Prement en el play el pots escoltar com en el col·legi i, si vols veure el vídeo del concert en el Bioritme Festival en format 360º (en moure el mòbil o el ratolí de l’ordinador veuràs tot al voltant de l’escenari), toca sobre la imatge.