De l’1 de febrer de 2021

Dimarts passat 26 de gener vam celebrar el Dia Mundial de l’Educació Ambiental i aquest diumenge 31 el Dia de l’Arbre en la Comunitat Valenciana, totes dues dates molt importants per a la societat i, sobretot, per al nostre alumnat que haurà d’implicar-se a aconseguir l’equilibri entre el desenvolupament humà i la conservació del planeta.

Escoltem una xicoteta mescla d’idiomes d’una cançó emprada en la publicitat durant l’estiu de 2019. Es tracta del tema “Una altra manera de viure”, composta per Joan Dausà (entre moltes altres coses llicenciat en Direcció i Administració d’Empreses) i interpretada per ell mateix al costat de Santi Balmes i María Rodés. Va servir com a banda sonora d’un anunci de cervesa en el qual es denunciava la contaminació de la mar.

Ens atrevim a estendre aquest diàleg entre la consciència del compositor i la destrucció del planeta com a reflexió personal de cadascun de nosaltres: Què estàs disposat a fer tu per a millorar la vida en la Terra?

Si prems sobre la tecla “Play” inferior la pots escoltar de forma bilingüe com en el col·legi:

Versió original en català:

Versió original en castellà: