Del 18 de gener de 2021

Aquests dies escoltarem un tema musical repetit (una cosa totalment inusual): "Alegria" del Circ del Sol (mesclada en aquesta ocasió amb la versió del Dj Yano). Es tracta de la cançó que va sonar fa 10 anys, quan començàrem a entrar tots els dies amb música al col·legi, deixant de fer les entrades i eixides amb el timbre que premia Mari, la conserge en aquell moment del Nicolau.

El 17 de gener de 2011, Isabel com a directora, va aprovar un important canvi (vindrien molts altres més) en la manera d'entrar al nostre centre educatiu: fer-ho acompanyats amb música i disposar d'una breu ressenya escrita de la mateixa (Si prems ACÍ podràs veure la corresponent a aqueixos primers dies).

Han sonat en aquests 10 anys més de 400 peces musicals de molt diferents estils i èpoques, tot un bagatge cultural per a aquell alumne o aquella alumna que haja estat aquests anys en el nostre col·legi.