Del 21 de desembre de 2020

Arribem a l’última setmana de classe de l’any, i el 2020 serà difícil que l’oblidem amb facilitat. Aquests dies podríem escoltar alguna cançó que ens haja acompanyat durant tot el període, o que ens faça pensar el bé que hem actuat com a equip (famílies i col·legi) per haver arribat fins ací sense tants problemes com veiem al nostre al voltant, però seria un clima sonor massa nostàlgic per a nosaltres.

Què escoltem llavors? Doncs una bona mescla d’una nadala tradicional que ens pose a ballar i servisca de comiat musical fins a la volta de les vacances d’hivern. El seu títol: “We wish you a merry Christmas remix”, que sentirem en el col·legi remesclat amb altres versions posteriors del mateix títol.

Moltes gràcies, bones festes i pròsper any nou per a totes i tots!