Del 23 de novembre de 2020

El 25 de novembre es commemora tots els anys el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, amb l’objectiu de denunciar la violència que s’exerceix contra les dones en el món, i reclamar als governs polítiques i accions concretes per a erradicar-la.

Al llarg d’aquesta setmana farem més visibles les activitats que tenim programades al nostre col·legi per a conscienciar a l’alumnat d’aquesta xacra, donant a conéixer diferents campanyes posades en marxa per infinitat de col·lectius. En la proximitat ens sumem a la de l’Ajuntament de #Manises, sota el lema: “Talla a temps, estima’t i allibera’t”, i facilitem el telèfon d’atenció 96 129 81 26 de Casa Violeta (divendres de 9 a 14h) per a assistència i assessorament a aquelles dones que ho consideren necessari. També recordem l’existència del telèfon 016 d’Atenció a víctimes de violència de gènere del Ministeri d’Igualtat.

Escoltem en megafonia la cançó: “El sexo débil”, interpretada per l’actor i cantant Jaime Camil. Tema pertanyent a la banda sonora de la telenovel·la mexicana Per ella soc Eva.