L'ESCOLA DEL RAVAL. LA TEUA ESCOLA PÚBLICA.

NOVETATS

Ballem amb Trobadorets!

26 juny, 2024

Hui dimecres 19 de juny, les classes de 4 i 5 anys, hem anat a Casa la Marquesa a ballar i divertir-nos en el grup de Trobadorets. Ha sigut una estona molt agradable i ens hem divertit moltíssim

Transició d’Infantil a Primària.

26 juny, 2024

Aquestes setmanes, les classes de 5 anys hem estat compartint moltes activitats de transició amb els amics de 1r de primària, com: visitar les instal.lacions del centre, les classes de primària, manualitat d’estiu, sessió d’Educació física amb Amparo… Ha sigut una experiència molt bonica, hem fet nous amics i amigues.

Graduació Primària.

25 juny, 2024

El passat 21 de juny es va celebrar la graduació de l’alumnat que ha estat amb nosaltres els últims 9 cursos. Va ser una jornada plena d’emocions i que de segur recordaran per sempre. Sabeu que aquesta és casa vostra. Fins sempre.

Graduació Infantil

25 juny, 2024

El passat 21 de juny l’alumnat d’Infantil es va graduar al nostre centre. Va ser un acte molt emotiu on, a banda, vam acomiadar a les nostres companyes Tanis i Maria Jose, les quals es jubilen aquest curs. Els desitgem que gaudisquen d’aquesta nova etapa. Vos trobarem a faltar!

Jocs d’aigua!

21 juny, 2024

Estem celebrant els últims dies d’escola amb moltes activitats. Hui hem realitzat jocs d’aigua i ens ho hem passat súper bé! Amb bombolles, jocs amb poals, de pesca, encistellar… i per acabar, hem jugat lliurement amb les pistoles d’aigua que portàvem de casa!!!

Voleibol al Sanfran!

13 juny, 2024

El nostre equip de voleibol ha finalitzat la temporada en 3a posició. Estem molt orgullosos d’aquest resultat, ja que ha sigut fruit de l’esforç i del treball de les nostres xiques. Enhorabona!

GUIA LECTURA I REPTES DE LA BIBLIOTECA

11 juny, 2024

Hola famílies! La biblioteca Benipeixcar-Raval, junt amb la xarxa de biblioteques de Gandia, ens ha facilitat una guia de lectures per aquest estiu i uns reptes. Vos adjuntem els documents amb la informació. Esperem que vos siga de molta ajuda.

Visita de la Policia Local.

10 juny, 2024

La visita de la Policia Local ens va emocionar a tots i totes. Vam aprendre les normes d’Educació Vial, ens vam convertir en policies i fins i tot vam pujar al cotxe policial! Una experiència per repetir!

Eixida a Villaldea!

6 juny, 2024

Infantil 5 anys i 1r i 2n de primària vam fer una eixida a Villaldea, un parc d’Educació Vial molt bonic. Vam aprendre molt gràcies als monitors que ens van acompanyar i vam gaudir moltíssim amb tots els mitjans de transport!

Infantil a la granja!

5 juny, 2024

L’alumnat de 3 i 4 anys hem passat un dia genial al Mas de Xetà. Hem pogut gaudir pujant al poni, i fent un herbari. Ens ha agradat molt passejar en carro i donar de menjar a les cabretes.

WEB FAMÍLIA

Conselleria posa a la disposició de les famílies aquesta plataforma per a poder estar en contacte constant amb l'escola, i poder conéixer totes aquelles qüestions que concerneixen els vostres fills/as dins de l'escola.

BIBLIOTEQUES GANDIA

Durant tot l'any treballem coordinadament amb les biblioteca de Gandia especialment amb la Biblioteca del Raval, oferint diferents activitats per a l'animació lectora del nostre alumnes.

CANAL DE TELEGRAM

Si vols estar assabentat de tot el que ocorre al nostre centre donat d'alta al nostre Canal de Telegram cercant a Telegram @Ceip Sant Francesc de Borja(Gandia)

Has trobat algun error en la web?

Com hem comentat, wordpress és nou per a nosaltres, i pot ser que hages trobat alguna fallada o error en la web. T'agrairíem que ens ho indicares en aquest formulari. Gràcies.

Sobre nosaltres

Centre públic plurilingüe de la Comunitat Valenciana situat a Gandia amb 2 línies en Educació Infantil i Educació Primària.

Adreça: C/Legionari Bernabeu 11, Gandia CP 46702

Telèfon: 962826705

Email: 46004176@edu.gva.es

Els nostres serveis

El centre compta amb servei de menjador, així com de gimnàs, biblioteca, sala d'informàtica i hort escolar. La nostra jornada escolar és intensiva i comptem amb activitats extraescolars gratuïtes de vesprada, les quals són voluntàries.

On estem?

Tens dubtes? Contacta'ns

Per favor ingressa el teu nom.
Per favor introdueix un missatge.