Programa CODI

Enguany el centre desenvoluparà un nou programa anomenat CODI. És un projecte impulsat pel Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030.
Està dirigit per a l’alumnat de tercer fins a sisè de primària (9-12 anys) en horari extraescolar (de 15.30 a 17 h). És un curs finançat amb fons Europeus i al nostre centre se li han concedit 4 formacions, és a dir, podrem formar fins a 4 grups entre 3r a 6é de primària. ÉS GRATUÏT PER AL NOSTRE ALUMNAT.
El curs consta de 32 hores, serà impartit per professorat del centre que prèviament ha rebut una formació pertinent i es realitzarà dimarts, dimecres o dijous de 15.30 a 17h (dependrà dels grups que isquen).
És una bona oportunitat per a rebre formació digital i aprendre a utilitzar els dispositius i internet de manera segura i correcta.
Podeu trobar més informació sobre CODI en :

Contenidos_acciones_formativas_programa_CODI

L’objectiu del projecte és millorar la competència digital del nostre alumnat, treballant amb dispositius digitals del centre continguts sobre la base de:

• Cerca d’informació
  • Comunicació