Aula ciclista

Enguany el centre ha desenvolupat el programa “Aula ciclista” que és un Projecte d’Innovació Educativa que té com a objectiu fomentar la pràctica de l’activitat física i el coneixement i divulgació del ciclisme en l’àmbit escolar, fomentar l’ús de la bicicleta com a model de mobilitat sostenible i formar en hàbits saludables i educació en valors.

Va dirigit a l’alumnat que que cursa 5é i 6é d’Educació Primària.

L’activitat s’ha desenvolupat, a més d’una sessió prèvia d’informació al professorat, mitjançant unitats didàctiques amb sessions teoricopràctiques, desenvolupades durant l’horari lectiu. Cada unitat didàctica consta de tres sessions. Una primera en què l’alumnat va rebre formació sobre vida saludable, seguretat viària, ús de la bicicleta i el ciclisme com a esport. Una segona sessió pràctica d’ús i familiarització amb la bicicleta. I una tercera recorrent un circuit urbà on l’alumnat es va enfrontar a situacions quotidianes per a dominar la normativa viària i el maneig de la bicicleta.

Esperem poder repetir el curs que ve!