Dia Europeu de les LLengües

Hui celebrem el Dia Europeu de les Llengües.

Per a celebrar este dia l’alumnat ha fet un mural en el qual tota l’escola (de 3 anys a 6é de primària) ha participat. Cada alumne ha elaborat la seua pròpia peça i es pot trobar en este quadre conjunt. A més, totes les llengües del nostre alumnat són presents emmarcant el mural i dient una mateixa paraula que dona la benvinguda a totes les llengües del món: “Hola”.

D’aquesta manera, recordem que no importa la nostra talla, forma o color, els nostres gustos, o els llenguatges que parlem… totes les persones encaixem.

Abraça les diferències, totes les llengües són importants.