El Sanchis celebra un curs més Halloween!!!

Aquest curs, les mestres d’anglés, han organitzat un Halloween d’allò més divertit.
Moltes gràcies Victoria, Eva, Pilar, Gema i Sophie per la vostra implicació i pel vostre temps dedicat.
Sense vosaltres no haguèrem disfrutat d’un Halloween com aquest!!!

Vam iniciar la celebració amb el nostre ja tradicional Concurs de Carabasses, el qual una vegada més va ser tot un èxit de participació i sobre cent alumnes, des d’Educació Infantil dos anys fins al sisé curs d’Educació Primària van participar.

TOT UN ÈXIT DE PARTICIPACIÓ.

MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ.

Seguidament pots veure la nostra exposició de carabasses decorades. A quina més divertida!!!

Si vols, pots veure un muntatge en vídeo de la nostra exposició de carabasses…

L’alumnat i les mestres vam participar de forma molt activa en aquesta celebració:

La vesprada del dia 31 d’octubre va ser molt divertida, ja que al pati de la nostra escola es va juntar tot l’alumnat i les seues mestres.

Les mestres del departament d’anglés ens vam fer a totes i tots cantar i ballar.

Finalitzà l’acte amb el repartiment dels premis a les millors carabasses d’enguany.

Qui s’ho va passar d’allò més bé, com sempre, va ser el nostre alumnat!!!

Happy Halloween!!!