Comunicat a les famílies

Estimades famílies

A través de la plataforma del Telegram cada tutora us facilitarà uns correus electrònics per tal de mantindre la comunicació amb el professorat i resoldre qualsevol dubte sempre que ho necessiteu. Si fora el cas se us pot atendre de forma presencial concertant abans una cita.
Els docents hem de coordinar, amb caràcter general, als centres educatius l'atenció a l'alumnat i la continuitat en la mesura del possible dels seus aprenentatges.
Una vegada això organitzat, i segons les últimes instruccions, la nostra presència al centre no és obligatòria.

També us volem recordar que el calendari escolar, de moment i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es modificarà.
Els dies lectius continuaran sent dies lectius i els no lectius continuaran sent no lectius.

Ús recorde també que el correu del centre és 46036864@gva.es si teniu qualsevol dubte també el poder utilitzar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració