TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ 2024: Novetlè

El passat dissabte 4 de maig la nostra escola ha participat en la Trobada, un acte que posa l’èmfasi en viure i sentir la nostra llengua, el valencià. Un dia per passar-ho d’allò més bé fent tallers i gaudint de propostes culturals en valencià.
El nostre taller ha girat al voltant de personatges de la de la literatura infantil: conillets a amagar.
Ha sigut un plaer poder gaudir-lo amb les famílies i l’alumnat que formen la nostra comunitat educativa.
Moltes gràcies per la vostra participació. ❤️

SETMANA DEL BENESTAR ‘24

La pròxima setmana celebrarem la II Setmana del Benestar del CEIP Mare de Déu del Socorro. 5 dies dedicats a realitzar tallers i xerrades per tal de promoure el benestar físic, psicològic i emocional del nostre alumnat! Esteu preparats/des? Endavant, ens esperem uns dies meravellosos de cura i benestar.

Celebrem la setmana del 8 de març:

• Donant visibilitat a les dones de la nostra escola amb el mural “Les mans que treballen”
  • ⁠Investigant a dones científiques
  • Amb els consells d’una agricultora que ens ha orientat en com fer l’hort escolar.

Convivència al Teularet

Els passats dies 21 i 22 de març, vam realitzar una excursió de convivència on va assitir tot l’alumnat de l’escola. en aquesta convivència van realitzar diferents activitats. Ací us deixem una xicoteta mostra del que vam fer.

UN DIA DE PASQUA…

Al cicle dels menuts/des coneixem i gaudim amb les tradicions pròpies de la Pasqua a una jornada educativa plena d’activitats i diversió. Desitgem molt bones Pasqües a tota la comunitat educativa!

DIA FALLER NOSTRE CENTRE

El passat 15 de Març, la Comunitat educativa del nostre centre inaugurà la setmana fallera amb una jornada plena de soroll, llum i molta diversió. Començarem el matí amb la despertà, on famílies, mestres i xiquets/es llançarem bombetes per donar la benvinguda i anunciar l’arribada de les Falles. Aquest acte continuà amb un esmorzar ben dolcet organitzat per l’AMPA i uns tallers fallers on l’alumnat del centre vivencià les tradicions i costums arrelades a la nostra terra. La jornada finalitza amb la tradicional botellada, que al crit de: “Senyor pirotècnic pot començar la mascletà” va donar el tret d’eixida a la setmana fallera. Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!