Trobada 2023

35a Trobada de la Vall d’Albaida d’escoles en valencià: ONTINYENT, 1 d’ABRIL

Com cada any arriba de nou la celebració de la Trobada de la Vall d’Albaida d’escoles en valencià, aquest any en la seua 35a edició que es celebrarà a Ontinyent el pròxim DISSABTE 1 D’ABRIL.

RIFA. Els vostres fills/es vos duran a casa una papereta de rifa com sol ser habitual. Volem insistir que el repartiment d’aquesta rifa no suposa que siga organitzada pel centre, ni tampoc la destinació dels beneficis d’aquesta. Vos la fem arribar com a centre col·laborador amb l’organització de la trobada i és voluntària la seua adquisició. Simplement heu de retornar-la a través del vostre fill/a si no voleu la papereta, o pel contrari, i de la mateixa forma, aportar els 2€ de donatiu.

SAMARRETES. Igualment, és totalment opcional la compra de la samarreta. El preu és de 10€. Els vostres fills/es vos duran a casa també el full per a fer la comanda com cada any. Teniu mostres en infantil (talles de la nº 2 a la nº 8) i en primària (talles de la 10 a la XL), per si voleu provar-les.

Atenció: no s’encomanarà cap samarreta sense l’aportació dels diners a la vostra tutora juntament amb el full d’encomanda.

TERMINI MÀXIM PER A LA COMANDA DE SAMARRETES, i PAGAMENT DE LA RIFA O
SAMARRETES: DIVENDRES 17 DE FEBRER.