Xarxa Llibres

ATENCIÓ ALS ALUMNES DE 3r a 6é QUE PARTICIPEN EN LA XARXA LLIBRES!

Encetem un nou curs, i ja sabeu que l’alumnat que participa en el Banc de Llibres, ha de ser responsable i tenir cura del lot de llibres que utilitzarà. Per tant, a partir d’aquest curs caldrà comprar fundes noves (cada curs) per a folrar els llibres (de plàstic però no adhesiu). A més, les tutores de cada grup comprovaran els primers dies de classe que les famílies heu seguit les indicacions.

A tots ens agrada tenir en el millor estat possible i les mateixes condicions els nostres llibres! 😉

Gràcies d’avantmà per al vostra col·laboració!

Tràmit per a les noves sol·licituds de participació.

Com cada any, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, assigna una dotació econòmica als centres per als llibres de text.

Per a poder beneficiar-se d’aquest Xec-Llibre, les famílies han de sol·licitar la participació en el Banc de Llibres per al curs 2023-2024 si fins ara no formaven part, com és el cas de l’alumant que cursarà primer de primària. La participació és voluntària i mentre no es renuncie tindrà validesa per a la resta de cursos de primària. Així doncs, a alumnat que cursarà 1r i 2n de primària el proper curs 2023-2024 se li assignarà un XEC-LLIBRE que tindrà un valor de 160 euros donat que els materials són fungibles. La resta de cursos, mentres no es renuncie a la participació, l’alumant no rebrà eixos diners però sí rebrà cada any un lot complet del banc de llibres.

La sol·licitud de participació es fa únicament de forma telemàtica a través dels següents enllaços:

Dins d’aquest, heu de buscar “SOL·LICITUD” i clicar. Després, haureu d’omplir cada apartat amb totes les dades, es generarà la sol·licitud en format pdf, que haureu d’imprimir, signar i dur al centre. Una d’aquestes dades que emplenareu és el NIA de l’alumne/a. Aquest número (NIA) el podeu trobar a la Web Família (si no el trobeu crideu al centre i vos el facilitarem).

Per a poder continuar participant en el Banc de Llibres en cursos posteriors, serà condició indispensable que s’entregue el lot complet de llibres a la fi del curs 2023/2024.

Cal dur al centre la sol·licitud generada telemàticament, i correctament signada, abans del dimecres 21 de juny, en horari de 13:15 a 14:15 h. Demaneu parlar amb Direcció, i vos tornarem una còpia amb l’encuny del centre i la guardareu com a justificant de participació.

Si alguna família no té accés a Internet o no sap com realitzar el tràmit pot posar-se en contacte amb nosaltres i vos ajudem en el tràmit.

LLIURAMENT DE LLIBRES DE TEXT DE L’ALUMNAT QUE PERTANY AL BANC DE LLIBRES 2021/2022.

Com sabeu, l’alumnat que participa en el Banc de Llibres, ha de lliurar el lot complet de llibres que se li va deixar a l’inici de curs.

Atenent a la normativa, heu de tenir en compte que el lliurament del lot ha d’estar complet per a poder continuar participant del Banc de Llibres en el curs següent 2022-2023. Per tant, vos demanem que feu l’entrega completa.

El procediment serà el següent:

• Alumnat de 1r i 2n de primària: Acudireu el dia i hora indicats sols amb el “Document de lliurament de llibres de text” degudament emplenat i signat. Per tractar-se de material no reutilitzable, excepcionalment, aquest alumnat no ha de tornar el lot de llibres.
  • Alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é: Acudireu el dia i hora indicats amb el lot complet de llibres, que haurà de coincidir amb la relació de llibres indicada en el “Document de lliurament de llibres de text”, que també haurà d’estar degudament emplenat i signat.

Vos facilitem el “Document de lliurament de llibres de text” juntament amb aquesta notificació (pregunteu en el centre). Heu de dur els dos exemplars del document, un serà per a l’administració i l’altre per a vosaltres.

El lot haurà de tenir la funda que vàreu comprar al començament del curs. Per tant, no heu de llevar les fundes dels llibres.

Dies i hores d’entrega:

• Dijous 23 de juny, de les 12:00 fins les 13:30 hores: Alumnat de 4t, 5é i 6é. Lloc: Aula de música.
  • Dilluns 27 de juny, de les 12:00 fins les 13:30 hores: Alumnat de 1r, 2n i 3r. Lloc: Aula de música.