Matrícula 1r de primària

ALUMNAT DEL CENTRE, D’INFANTIL 5 ANYS, QUE PASSA a 1r DE PRIMÀRIA

abans del 6 de juny de 2024. Horari de secretaria:

• MAIG de 14:00 a 15:00 h. DIMARTS O DIMECRES
  • JUNY de 13:00 a 14:00 h. DIMARTS O DIMECRES

Com ja sabeu, el procés d’admissió és el que correspon a l’alumnat nouvingut de 3 anys que entren per primera volta al centre (o a qualsevol altre curs) el pròxim mes de setembre. En el cas de l’alumnat de 5 anys que canvia d’etapa d’infantil a primària, com és el vostre cas, tot aquest procés no cal realitzar-lo donat que l’alumne canvia d’etapa però no de centre, vosaltres NO TENIU QUE FER CAP TRÀMIT TELEMÀTIC. L´únic que heu de fer és aportar la següent documentació abans del 6 de juny:

• Fitxa de l’alumne/a
  • Documents sanitaris: NO heu d’anar al metge a fer cap revisió. No obstant això, SÍ CAL informar obligatòriament el centre educatiu en els casos en què l’alumne/a puga requerir una intervenció urgent en l’horari escolar, presente malalties que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular. En aquest cas, lliuraran una còpia de l’informe emés pel personal sanitari del seu Centre d’Atenció Primària i/o Especialitzada de referència on es recullen aquests aspectes.

Nosaltres vos farem arribar LA FITXA DE L’ALUMNE/A amb el vostre fill/a però també podeu descarregar-la ací,

REUNIÓ DE TRANSICIÓ

Per altra part, volem informar-vos que aquest curs es realitzarà una reunió informativa i de recomanacions per part de l’equip docent del primer cicle de primària com a preparació del pas d’infantil a primària. Es tractaran algunes recomanacions bàsiques que vos faran arribar els/les mestres, conèixer un poc l’edifici de primària, l’aula, i sobretot resoldre els dubtes que pugueu tindre vosaltres en el canvi d’etapa educativa. Aquesta reunió serà el dimecres dia 5 de juny a les 13:00 h. a l’edifici de primària.

Qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic 46006756@edu.gva.es, o cridant al telf. del centre 962249740.