Formularis online

Formulari nº 1

INFORMACIÓ PRÈVIA A L’ENTREVISTA PERSONAL DE L’ALUMNAT NOUVINGUT DE 3 ANYS

L’entrevista personal la realitzarà el tutor/a del vostre fill/a al mes de setembre d’aquest any. Es posarà en contacte amb tots vosaltres per donar-vos la cita corresponent. Però abans necessitem unes dades que considerem importants per tal d’organitzar l’entrada escalonada dels xiquets i xiquetes quan comencem les classes, que enguany serà a partir del dia 8 de setembre. És per això que vos sol·licitem ens envieu el següent formulari amb algunes dades necessàries per a nosaltres. Al tauler d’anuncis del centre (edifici principal), tindreu la relació de l’alumnat que entrarà cada dia a de forma escalonada. Aquests llistats estaran disponibles els primers dies de setembre. Gràcies per al vostra col·laboració.

Nom i cognoms de l'alumne/a(Requerit)
DD barra diagonal MM agrane diagonal AAAA
Nom i cognoms de la mare (o tutora)(Requerit)
Nom i cognoms del pare (o tutor)(Requerit)