Taules pic-nic al pati!

Per a aquest curs escolar, des del CEIP Ramon Esteve ens vam proposar aprofitar més l’espai que tenim al pati no sols durant el temps de l’esplai per als nostres xiquets i xiquetes, sinó també com a un lloc més on poder desenvolupar algunes classes o activitats fora de les aules habituals. En coordinació amb l’IES i AMPA, hem aconseguit tots els permisos per part de Conselleria i poder instal·lar tres taules de pic-nic a la zona de la gespa, una zona on als nostres alumnes els encanta estar sempre.

Cadascuna de les tres entitats (IES Josep de Ribera, CEIP Ramon Esteve i AMPA) ha col·laborat amb la compra d’un d’aquests bancs. Per això volem agrair la col·laboració especialment de l’AMPA, que sempre ens recolza aportant el que pot en els nous projectes que els plantegem, com aquesta iniciativa o la pròpia ‘RamRàdio’, la ràdio del CEIP Ramon Esteve que ben prompte arrancarà amb l’emissió del primer programa. Esteu atents!