PREMIS EXTRAORDINARIS DE PRIMÀRIA 2021-2022

ENTREGA DEL PREMI EXTRAORDINARI DE PRIMÀRIA A CLARA GARCIA FERRER

El passat dimarts 27 de febrer es van fer entrega dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic de l’alumnat d’educació primària corresponent a la convocatòria de l’any acadèmic 2021-2022. En aquell curs, la nostra alumna Clara Garcia Ferrer va poder optar a la convocatòria de la Conselleria d’Educació gràcies a les seues altes qualificacions obtingudes durant els cursos de cinquè i sisè de primària i que va finalitzar al nostre centre.

A l’acte, celebrat a l’Auditori de Torrent, van assistir tots els i les alumnes de la província de València que van ser premiats aquell curs i en el que van rebre el diploma acreditatiu del premi. ENHORABONA A CLARA I LA SEUA FAMÍLIA! Toca continuar de la mateixa forma ;).