Llibres de text

Curs 2024-2025

El pròxim curs escolar la compra de llibres de text la gestionaran directament les llibreries que estiguen interessades, i en el cas de la tramitació dels xec-llibre de primer i segon, sols les que estiguen autoritzades (heu de preguntar en l’establiment). En La Pobla del Duc, per al pròxim curs escolar s’han posat en contacte amb el centre els següents establiments per informar que podran donar servei a les famílies que ho desitgen:

• Filigrana Shop
  • Ca pilar

>> Aquestes llibreries, o qualsevol altra que ho sol·licite, tindrà accés al llistat complet de llibres per al pròxim curs 2024-2025. Les famílies podeu encomanar els llibres en aquests establiments o qualsevol altre que done el servei (recordeu que en el cas de primer i segon sols podran agafar els xec-llibres els establiments autoritzats).

DESCÀRREGA DEL LLISTAT COMPLET DE LLIBRES DE TEXT CURS 2024-2025:

ALUMNAT DE 1r i 2n participant del banc de llibres.

Els seus llibres no formen part del banc de llibres per tractar-se de material no reutilitzable. La forma de dotar a aquest alumnat del material, serà mitjançant un xec-llibre que es donarà a les famílies per part del centre. Les famílies, podran canviar els xecs-llibre en Filigrana Shop o Ca Pilar de La Pobla del Duc, o qualsevol establiment autoritzat que admeta xec-llibres. El xec-llibre té un valor de 160€, i si és el cas, les famílies hauran d’abonar la diferència a l’establiment. Sols es permet la compra de llibres de text amb aquest xec-llibre i no altres materials escolars.

Recollida del xec-llibre en JULIOL. Sols poden acudir al centre per recollir-lo i signar l’entrega, el pare,mare o tutor. Avisarem dels dies de recollida a través de la Web Família. Esteu atents durant els pròxims dies. Si al final no poguera ser possible l’entrega en juliol es faria els primers dies de setembre.

ALUMNAT DE 3r a 6é de primària participant del banc de llibres.

Si durant el mes de juliol no avisem per vindre al centre, totes les famílies recolliran els lots de llibres que formen part del banc de llibres durant els primers dies de setembre. Esteu atents a les comunicacions de la web família, tant en juliol com a principis de setembre.

La resta de llibres o quaderns que no són reutilitzables i no formen part del banc de llibres, hauran de ser adquirits per les famílies directament en Filigrana Shop o Ca Pilar de La Pobla del Duc, o qualsevol altre establiment.

ALUMANT D’INFANTIL, o de qualsevol curs de primària que no participe en el programa de banc de llibres.

En infantil, els llibres no formen part del banc de llibres per tractar-se de material no reutilitzable. Aquestes famílies, així com les de qualsevol curs de primària que no participen en el banc de llibres, poden adquirir els llibres de text en Filigrana Shop o Ca Pilar de La Pobla del Duc, o qualsevol altre establiment.