Desig de Nadal,

Nadala del Curs 2020-2021. Gravació realitzada als mesos de novembre i desembre de 2020. Veus del alumnes de Primària del curs 2020-2021. Cançó: Petit Taller de Cançons.

Truca el Nadal,

Nadala del Curs 2018-2019. Gravació realitzada als mesos de novembre i desembre de 2018. Veus del alumnes de Primària del curs 2018-2019. Cançó: Antoni Tolmos.

Torna a ser Nadal,

Nadala del Curs 2017-2018. Gravació realitzada el mes de novembre de 2017. Veus del alumnes de Primària del curs 2017-2018. Cançó del grup ‘Macedònia’, versió instrumental de Jordi Ginesta i Casas.

SUPERMÚSICS 7!

Ací podeu escoltar i cantar la cançó del CEIP Ramon Esteve!

ARRIBA LA MÚSICA

Cançó guanyadora al concurs del Club Super 3 i inclosa al llibre-cd ‘Supermúsics 7’ publicat en 2004, amb veus dels alumnes de primària del curs 2003-2004: Alba Climent, Ana Mª Soler, Cristian Soler, Dafne García, Inés García, Noemí Mendez, Sergio Ortolà i Susi Boscà. Música: Carlos Pellicer. Lletra: alumnes del CEIP Ramon Esteve (2003-2004). Producció: Carles Navarro i Oscar Larios.

2004-2024: 20 anys de la publicació de la nostra cançó.

L’any 2002 el CEIP Ramon Esteve es presentava al Concurs de Creació Musical organitzat per CMdeMC-Supermúsics (Club Super 3-Barcelona), on vam resultar guanyadors juntament amb altres 13 cançons de diferents centres de tot arreu, entre un total de 354 cançons presentades. La nostra era l’única que va ser seleccionada de la Comunitat Valenciana i va ser una enorme alegria aquell curs del 2002-2003. Poc després, en 2004, es va publicar el LLibre-CD Supermúsics 7, amb totes les cançons guanyadores i els nostres alumnes d’aquell moment van poder gaudir de l’experiència de realitzar una gravació en un estudi professional amb una producció i edició ben cuidada. Aquells xiquets i xiquetes, 20 anys després, hui s’han convertit en homes i dones que segur guarden en la memòria aquella meravellosa i inoblidable vivència.

La nostra cançó, ARRIBA LA MÚSICA, va nàixer d’uns xiquets i xiquetes somiadors i somiadores que imaginaven un món en pau. 20 anys després, com tots i totes sabem, desgraciadament, encara queda molt per fer…. Però entre tots i totes ho aconseguirem: allunyem l’odi i aprenguem mil-i-una històries noves. Amb la música, també pot arribar la pau.

Cançó amb veus

Base instrumental sense veus

Lletra Arriba la música

Amb la música arribarà un estel,

amb l’estel segur somiarem.

Cridarem: Mai la flama apagar!

Cridarem: Mai l’odi desitjar.

que tots podem somiar

una cançó que ens faça la pau desitjar.

Passaran els dies i ja sabrem

que podem tots junts arribar

a contar mil-i-una històries per

a estudiar mil i un conceptes nous.

Mirant al món sabrem

Al passar el temps ja no oblidarem

els records d’un lloc ideal,

un col·legi ple d’amistat,

un col·legi com la nostra llar.

que tots podem somiar

una cançó que ens faça la pau desitjar. (BIS)

Uh uh.

CD: ARRIBA LA MÚSICA

cançons de tota una vida cantades per xiquets (2003)

El nostre primer CD

En 2003 ens embarcaven en l’aventura d’enregistrar un CD fet per nosaltres, amb els nostres mitjans, amb cançons conegudes per tots i per totes, els més xicotets i els més majors. Un esforç molt gran en aquella època per la complexitat de realitzar un projecte així i més tenint en compte que les condicions eren molt limitades. Aquell any fèiem les classes en l’escola prefabricada que ens van instal·lar al camp de futbol de La Pobla del Duc mentre feien tota la reforma del centre. Les llarguíssimes sessions de preparació i gravació les vam fer allí mateix. Podeu imaginar-se totes les dificultats que vam tindre que passar… Dificultats que no van fer que l’esforç i sobretot la il·lusió d’aquells xiquets i xiquetes, pogueren aconseguir que la música d’aquestes cançons interpretades per ells, resulte sempre un entranyable record dels anys viscuts en la nostra escola, en l’escola de tots i totes. Hem volgut recuperar i digitalitzar aquest projecte per a que tots i totes pugueu disfrutar d’ell sempre que vullgueu. Ací podeu escoltar complet tot el CD.

1. Arriba la música
2. Yo no te pido la luna
3. Als meus pares (adaptació de Something Stupid)
4. Chiquitita