FI DE CURS 2022-2023

Activitats fi de curs: graduació d’infantil i primària, tallers de cuina, contacontes, cinefòrum, manualitats i jocs d’aigua.

del 16 al 21 de juny

ACTIVITATS SOLS PER A L’ALUMNAT

Divendres 16 de juny

• De 9:00 a 11:15 h. Infantil i primària: CONTACONTES. A càrrec de Lina Soler, Conxi Gil, Isabel Bataller i Pilar Fabra.

Dilluns 19 de juny

• De 9:00 a 11:15 h. Infantil i primària: TALLER DE CUINA SALUDABLE. A càrrec de Lina Soler, Conxi Gil, Isabel Bataller i Pilar Fabra.
  • De 11:40 a 13:00 h. Infantil i primària: MANUALITATS, TALLERS I PHOTOCALL, al voltant del projecte ‘La Volta al Món’.

Dimarts 20 de juny

• De 9:00 a 13:00 h. Infantil i primària: CINEFÒRUM A L’AUDITORI, GIMCANA I ACTIVITATS AL CENTRE.

Dimecres 21 de juny

• De 9:00 a 13:00 h. Infantil i primària: ACTIVITATS A LES AULES I JOCS D’AIGUA

ACTE PÚBLIC DE GRADUACIÓ D’INFANTIL I PRIMÀRIA, i entrega d’orles

Dimecres 21 de juny, 19:30 h. Acte de graduació a l’auditori de La Pobla del duc: sols alumnat d’infantil 5 anys i 6é de primària.

Aquest curs encetem un acte per celebrar la graduació i finalització de les respectives etapes d’infantil i primària amb el qual volem donar-li la importància i atenció que pensem que mereixen els nostres xiquets i xiquetes.

Donada la capacitat limitada de l’auditori, sols podran assistir l’alumnat de 5 anys, el de 6é de primària i 3 acompanyants per cada alumne/a. Els acompanyants hauran d’acudir amb una de les 3 invitacions que el centre repartirà a cada alumne/a (sense comptar al mateix l’alumne/a). Sense aquesta invitació no es podrà entrar a l’acte.

FESTA I SOPAR FI DE CURS, organitzat per l’AMPA

Com sempre l’AMPA organitza aquest sopar en el qual els nostres xiquets i xiquetes col·laboren amb la preparació de les actuacions musicals, serà DISSABTE 24 DE JUNY. Aquest any les actuacions tindran un component en comú baix el títol ‘L’any de la nostra vida’, i és que els nostres xiquets i xiquetes ballaran al ritme de la cançó que va ser la més coneguda del mateix any que van nàixer. Així tindrem cançons ben conegudes des de l’any 2011 fins al 2019.

No s’ho podeu perdre!.

El Claustre de mestres del CEIP Ramon Esteve.