Menjador Escolar

Curs 2024-2025

Informació menjador escolar curs 2024-2025

Encarregada: Maria Sentandreu. El seu horari d’atenció serà dimarts de 14:00 a 15:00, sempre amb cita prèvia a través del FORMULARI DE CONTACTE o cridant per telf. 962249740 (cridades de 14:00 a 15:00 h.)

Cobraments. El cobrament serà domiciliat per l’entitat bancària que trie el pare, mare, tutor/a sempre posterior a l’acabament del mes d’assistència al servei. Normalment durant la primera setmana del mes excepte en períodes vacacionals.

Horaris.

• SETEMBRE i JUNY, de 13:00 a 15:00 h. Tot l’alumnat d’infantil i primària.
  • OCTUBRE a MAIG, de 14:00 a 15:30 h. Tot l’alumnat d’infantil i primària.

Abans i/o després de menjar, cada grup estarà a la seua aula o corralet amb els/les monitores/s.

En setembre i juny el servei acaba a les 15:00 i no hi han tallers per la vesprada. D’octubre a maig, el servei acaba a les 15:30 h. i l’alumnat que no continue en les activitats extraescolars anirà a casa.

Raspallat de dents. Caldrà dur un bosseta d’aseo amb raspall i pasta de dents, tot amb el nom posat. Les monitores s’encarreguen de supervisar el raspallat després de dinar.

Caldrà omplir els següents documents següents:

• Compromís signat de les famílies de recollir l’alumnat d’infantil, 1r i 2n de primària
  • Autorització d’anar sols a casa (si és el cas) de l’alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é de primària.
  • Autorització de recollida de les persones que no són mare, pare o tutor/a.

Al·lèrgies, intoleràncies alimentàries i fàrmacs.

Presteu atenció per favor, és independent de la documentació que ja hageu entregat en el centre anteriorment. L’encarregada de menjador i la cuina han de saber sempre qualsevol aspecte relacionat amb les alteracions alimentàries de qualsevol alumne/a. Contacteu SEMPRE amb ella per a informar-la degudament, dur la documentació pertinent (informes mèdics) i si hi ha alguna modificació al llarg del curs.

Sobre els fàrmacs: els/les monitores de menjador per norma general no podran administrar cap medicament, serà el pare, mare o tutor qui acudisca al centre/menjador escolar.

Dies d’activitats complementàries (excursions o eixides del centre)

• Si l’eixida és fora de la localitat, per norma general l’alumnat no contarà eixe dia com a usuari del menjador. Els pares han de posar-los el dinar com a qualsevol alumne usuari o no del menjador (excepte en casos puntuals de necessitat assistencial real). Eixe dia no es cobrarà.
  • Si l’eixida és dins del poble, per norma general el menjador els preparà un entrepà per a eixe dia amb una fruita inclosa i es durà a l’hora del menjador al lloc de desenvolupament de l’activitat. Eixe dia sí es cobrarà com qualsevol altre.

IMPORTANT: avís de faltes d’assistència o assistència

Comunicació de faltes d’assistència. Es realitzarà SOLS CRIDANT (mai per whtasapp) al nº de telf. mòbil del centre 681642222, i estrictament en horari de 9 a 9:45 cada dia. A partir d’eixa hora no es podrà atendre cap telefonada al respecte. Les faltes per a diversos dies s’han de comunicar cada dia a la mateixa hora. Les faltes d’assistència no comunicades durant l’horari establert, no es tindran en compte i per tant es cobrarà el preu del menú diari corresponent.

Comunicació d’assistència esporàdica al menjador escolar. Es realitzarà SOLS CRIDANT (mai per whtasapp) al nº de telf. mòbil del centre 681642222, i estrictament en horari de 9 a 9:45 cada dia. A partir d’eixa hora no es podrà atendre cap telefonada al respecte. Si l’alumne/a vol assistir diversos dies s’ha de comunicar cada dia que vaja a fer ús del servei o parlar directament amb l’encarregada de menjador per explicar-li el cas i prendre nota. Les comunicacions no rebudes dins d’aquest horari no podran ser ateses de forma habitual. Atendrà l’encarregada o algun membre de l’equip directiu.

Preu del menjador escolar curs 2024-2025,

Aquesta és la novetat més important d’aquest curs. L’administració ha modificat, i fixat, el preu del menú diari per xiquet/a i dia. El preu és de 4,35€ a partir d’aquest curs.

Sol·licitud d’assistència curs 2024-2025

Necessiteu que el vostre fill/a acudisca al Servei de Menjador durant tot el curs escolar? Sols alguns mesos?

1. Per a TOT L’ALUMANT que vullga assistir en el pròxim curs, siga algun mes esporàdic (com setembre per exemple), per a tot el curs, etc. També per a l’alumant que aquest curs ja era usuari. Cal reservar plaça cada curs escolar.

2. Trobareu el full d’inscripció en la pestanya de ‘MENJADOR’ de la pàgina web del centre.

3. Cal que ompliu el full de sol·licitud, signeu i entregueu a l’encarregada del Menjador Escolar, Maria Maria Sentandreu, abans del dilluns 3 de juny.

4. El servei de menjador començarà en setembre, el primer dia de classe (data per confirmar).

Podeu demanar un full de sol·licitud al centre o descarregar directament ací:

Assistència al menjador escolar MES DE JUNY DE 2024

Tant si el vostre fill/a és usuari habitual del servei de menjador i voleu informar que no assistirà el pròxim mes de juny, com si el vostre fill/a no ha estat acudint el menjador i necessiteu que assistisca, podeu informar-ho enviant el següent breu qüestionari:

Assistència menjador escolar mes de Juny

Nom i cognoms de l'alumne/a(Requerit)
Curs(Requerit)
Nom i cognoms del pare, mare o tutor(Requerit)
Indiqueu que voleu informar(Requerit)