El nostre Centre

Logotip guanyador del concurs ‘Dissenya el nostre logotip’. Autor: Rubén Gómez 

El Col·legi Públic d’Infantil i Primària ‘Ramon Esteve’ de La Pobla del Duc està situat en un entorn obert i allunyat del centre urbà, però ben comunicat i amb molts avantatges mig ambientals. El fet de resultar una població poc densa facilita moltíssim el contacte de l’alumnat amb el poble, la seua indústria i sobretot el contacte amb la natura i l’agricultura, donat que un altíssim percentatge de la població es dedica a aquest sector. L’espai escolar està distribuït en quatre edificis relacionats entre si: l’edifici principal amb primària i administració, l’annex d’infantil, l’annex de menjador i l’annex del gimnàs. 

És l’únic centre educatiu de la localitat, amb una sola línia impartint el segon cicle d’Educació Infantil i tota l’Educació Primària. Tenim la sort de comptar amb el nostre institut de referència en el mateix recinte escolar (primer pis de l’Edifici de Primària: IES Josep de Ribera, extensió La Pobla del Duc), la qual cosa facilita molt la tasca de coordinació i ens obri la porta per poder realitzar activitats conjuntes.

COMPOSICIÓ DE L’EQUIP DIRECTIU

Raquel Atencia Benavent, direcció d’estudis

Diplomada en Magisteri en l´especialitat d´educació primària i habilitada en educació infantil. Ha treballat en diferents contexts educatius amb alumnat amb discapacitats motòriques i alumnat predominantment estranger, en centres de Catalunya, Alacant i València. És funcionària de carrera des de l´any 2005 i amb destí definitiu al CEIP Ramon Esteve des de l’any 2008 (12 anys). Formada en comunicació efectiva per a equips directius, aplicació pràctica de la normativa d’inclusió, metodologies actives, aprenentatge basat en projectes (ABP), adquisició de la lectoescriptura, escola inclusiva, itineraris didàctics I programes d´adquisició de llengua Estrangera.

Josefa I. Cairols Morillo, secretària

Diplomada en Magisteri en l´especialitat d´educació primària, habilitada en educació infantil i llicenciada en psicopedagogia. Forma part del cos de mestres des de l’any 2001, funcionària de carrera des del 2005 i amb destí definitiu al CEIP Ramon Esteve des de 2013 (7 anys). Formada en idioma estranger (anglés) a lʼEscola Oficial d’Idiomes, comunicació efectiva per a equips directius, aplicació pràctica de la normativa d’inclusió, cursos d’organització, pedagogia i didàctica en general per a infantil i primària, metodologies actives, tractament de la llengua i la literatura, cooperació i aprenentatge basat en projectes (ABP).

Carlos Pellicer Andrés, direcció de centre

Diplomat en Magisteri en l´especialitat d´Educació Musical i títol professional de Música en l’especialitat de Clarinet. Forma part del cos de mestres des de l’any 1999, nomenat funcionari de carrera l’any 2000 i amb destí definitiu al CEIP Ramon Esteve des de l’any 2001. Ha ocupat i ocupa els càrrecs de coordinador de l’aula d’informàtica (18 anys), coordinador TIC (7 anys) i forma part de l’equip directiu en el càrrec de secretari des de l’any 2004 (16 anys). Formació en l’àmbit pedagògic a través de projectes d’innovació i formació en: inclusió educativa, treball cooperatiu, millora de la competència lingüística, aprenentatge-servei, programari lliure, programació i avaluació per competències, millora de la qualitat educativa, i elaboració de projectes curriculars. Formació a nivell directiu en gestió i direcció de centres d’E. Infantil i Primària, comunicació efectiva per a equips directius, aplicació pràctica de la normativa d’inclusió, gestió econòmica per a centres educatius, ferramentes TIC i innovació tecnològica i administrativa. Formació per a la funció directiva amb el curs de la UNED ‘Formación para el desarrollo de la función directiva en centros docentes’, i el curs de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Investigació. Posseeix la certificació del Ministeri d’Educació i Formació Professional que acredita l’accés a la funció directiva.


Relació amb l’administració educativa

Tant per a rebre informació com trametre queixes justificades o suggeriments cal seguir el següent procediment: 

a) Entrevista amb el tutor/a 

b) Entrevista amb els especialistes d’àrees, prèvia sol·licitud al tutor/a. 

c) Dirigir-se a la Cap d’Estudis en cas de no rebre una resposta satisfactòria. 

d) Dirigir-se a la Directora si considera estar insatisfet/a amb les entrevistes anteriors. 

e) Dirigir-se a la Inspecció educativa en cas de persistir la insatisfacció. 

Forma d’actuació davant l’administració competent

Els ciutadans presentaran les seues queixes i suggeriments per escrit, en les oficines i registres a què es refereix l’article 38.4 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. I s’ha d’indicar: 

a) El nom i cognoms 

b) El domicili, a l’efecte de notificació. 

c) Els fets i les raons, exposant amb claredat la queixa o exposició del suggeriment. 

d) El lloc i la data. 

e) La signatura 


Horari d’entrades/eixides i portes d’accés

  • Tot l’alumnat, començarà el dia 11 de setembre (l’alumnat de 3 anys de forma escalonada, consulteu la nostra pàgina web).
  • L’alumnat formarà cua baix els porxes de primària i d’infantil, just on està marcat el cartell amb el seu grup, i entraran de forma ordenada curs per curs quan sone la música. 
  • No s’obriran les portes del centre mai abans de les 9:00 h., i a l’hora de l’eixida mai abans de les 14:00 h. 

El nostre horari habitual de classes, menjador i tallers.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies