Celebració de Carnestoltes

Programació 2023!

CARNESTOLTES 2023!

S’apropa la festa del Carnestoltes, i us volem informar d’allò que, després de reunir-se el claustre de mestres i una vegada informat al Consell Escolar, hem decidit per a la celebració d’aquesta festa aquest curs.

Tal i com vam aprovar a la nostra programació anual el passat mes de novembre, l’activitat complementària per a celebrar Carnestoltes la tenim programada per al DIVENDRES 17 de FEBRER. Al tractar-se d’una activitat complementària, com moltes altres, l’hem programat amb el consens de tot el claustre de mestres que conformen la plantilla d’aquest curs. El que s’ha programat és el que vos detallem a continuació.

Aquest any, aprofitant el projecte interdisciplinari encetat baix el títol de ‘La Vuelta al Mundo en Ochenta Días’, les disfresses les hem distribuït, tematitzades per classes. Cada classe representarà un punt geogràfic diferent, peròno és lliure. Sobre açò, cada tutora els explicarà als propis alumnes el que han de fer i com, o es posarà en contacte amb vosaltres per informar-vos més detalladament o si necessita la vostra ajuda sobretot en el cas d’infantil.

CONSIGNES del REI i REINA DE CARNESTOLTES

Dimarts 14, dimecres 15 i dijous 16 de febrer, l’alumant haurà de seguir les consignes encomandes pels reis carnestoltes. Aquestes seran acumulatives com és costum.

DIVENDRES dia 17 de FEBRER: CARNESTOLTES

– Els alumnes vindran disfressats com els explique cada tutora.

– Serà un matí lúdic i festiu on farem diferents activitats a nivell intern fins l’hora del pati.

– Com és tradicional, l’AMPA donarà a cada xiquet/a una bambeta amb una xocolatina per a esmorzar.

– DESFILADA. Enguany comptarem també amb la participació de l’Escoleta Municipal. En aquesta ocasió, la desfilada de carnestoltes arrancarà amb la banda de música a les 11:30 h. des de l’Escoleta, i ens recolliran a nosaltres aproximadament sobre les 11:45 o 12:00 h. pel C/ del Pintor Carles Canut. Tots junts farem la tradicional desfilada de disfresses pels carrers del poble per a tancar el matí, amb la dinàmica pareguda a la celebració del Nadal. Per tant, la desfilada l’acabarem a la porta principal de l’escola i cada grup entrarà a la seua classe fins l’acabament de la jornada lectiva (14:00 h.), menjador escolar i/o tallers de les vesprades si és el cas.

Recordem per tant, que el centre no estarà obert al públic en general durant el matí.

El recorregut de la desfilada serà el següent:

El claustre de mestres i Equip Directiu del CEIP Ramon Esteve vol agrair l’ajuda per part d’Ajuntament i AMPA pel que fa a la banda de música i la tradicional bambeta.

Moltes gràcies!