ARRIBA LA MÚSICA

2004-2024: 20 anys de la publicació de la nostra cançó.

L’any 2002 el CEIP Ramon Esteve es presentava al Concurs de Creació Musical organitzat per CMdeMC-Supermúsics (Club Super 3-Barcelona), on vam resultar guanyadors juntament amb altres 13 cançons de diferents centres de tot arreu, entre un total de 354 cançons presentades. La nostra era l’única que va ser seleccionada de la Comunitat Valenciana i va ser una enorme alegria aquell curs del 2002-2003. Poc després, en 2004, es va publicar el LLibre-CD Supermúsics 7, amb totes les cançons guanyadores i els nostres alumnes d’aquell moment van poder gaudir de l’experiència de realitzar una gravació en un estudi professional amb una producció i edició ben cuidada. Aquells xiquets i xiquetes, 20 anys després, hui s’han convertit en homes i dones que segur guarden en la memòria aquella meravellosa i inoblidable vivència.

La nostra cançó, ARRIBA LA MÚSICA, va nàixer d’uns xiquets i xiquetes somiadors i somiadores que imaginaven un món en pau. 20 anys després, com tots i totes sabem, desgraciadament, encara queda molt per fer…. Però entre tots i totes ho aconseguirem: allunyem l’odi i aprenguem mil-i-una històries noves. Amb la música, també pot arribar la pau. Podeu conèixer un poc més aquesta gravació i escoltar la nostra cançó ACÍ >>.