RamRàdio, la ràdio del Ramon Esteve.

Escolta la nostra sintonia

Jo faig ràdio. Tu fas ràdio. Ell fa ràdio. TOTS fem RamRàdio!

Gravació i edició realitzada al CEIP Ramon Esteve amb alumnes d’infantil i primària.

Veus: Ainara Sanfèlix i Àlex Guarner

Música: Carlos Pellicer

Pódcasts RamRàdio

ELS NOSTRES PROGRAMES

PROGRAMA 6 (Juny de 2024). Quart programa de RAMRÀDIO del curs 2023-24 dedicat a l’escriptor Vicent Andrés Estellés, pel centenari del seu naixement. Estellés va ser un poeta i periodista espanyol en llengua valenciana. Està considerat un dels principals renovadors de la poesia contemporània en valencià, exercint un paper que es podria assimilar, en certa mesura, al que van tenir —al segle XV— Ausiàs March i Joan Roís de Corella. En aquest programa en el qual han participat tots els alumnes d’Infantil i Primària, podreu saber un poc més de la seua vida i també escoltar poesies i cançons amb alguns dels seus textos més importants. Esperem que gaudiu!

Presentador: Marc (6é de primària)

PROGRAMA 5 (Febrer de 2024). Tercer programa de RAMRÀDIO del curs 2023-24 on fem un repàs de les notícies i activitats més destacades que s’han realitzat al nostre centre les últimes setmanes, els projectes que s’estan realitzant i aquelles coses planificades per a aquest trimestre. També tinguem una entrevista a una alumna nova al centre i acabem amb uns minuts musicals.

Presentador: Pau

Col·laboradors/es: Lola, Manel G., Maica, Joel G., Maria i Cristina

PROGRAMA 4 (novembre de 2023). Segon programa de RAMRÀDIO del curs 2023-24 on els nostres alumnes ens fan un repàs de les notícies més destacades del nostre cole, ens expliquen que han estat investigant en el tema de l’alimentació sobre els sucres que amaguen alguns aliments i com portar una alimentació més saludable, ens parlen també d’aquelles coses que ens porta la tardor i per finalitzar els alumnes d’infantil ens reciten una poesia i ens canten una cançó de la tardor.

Presentadora: Emma.

Col·laboradors: Valeria, Ainara, Vega, Noema i Leo.

Participants Infantil: Marisa, Júlia, Dylan, Mireia i Ainara.

Programa 3 (setembre de 2023). Primer programa de RamRàdio del curs 2023-24 on els alumnes de 6é comencen fent un repàs de les notícies més destacades de les últimes setmanes a nivell internacional, nacional i de l’escola. Segueixen amb una entrevista a Emi, una de les mestres noves d’aquest curs, i acaben amb una dedicatòria musical.

Participants: Sara, Toni, Carles, Ester, Marc, Zoila i Emi.

Programa 2 (juny de 2023). En aquest programa coneixerem un poc més de Colòmbia, país de les nostres entrevistades de hui: Laura i Elena.

Presentat per Hugo Soler i Aroa Perelló

Programa 1 (2 de març de 2023). En aquest programa coneixerem un poc més de Bulgària, país dels nostres entrevistats de hui: Georgi S. Asenov i Rumen V. Stoilov.

Presentat per Pau Miñana i Maria García.

EXPERIMENTEM AMB SONS ASMR

Hem aprofitat l’equipament de la ràdio per tal d’experimentar a classe. En aquesta ocasió amb els sons ASMR, que hui en dia estan tan de moda. Voleu saber de què es tracta i relaxar-vos un poquet? Doncs… escolteu!

(Realitzat pels alumnes de 6é de primària)