Tallers jornada continua

La planificació de totes les activitats i del personal implicat (monitors, mestres, equip directiu), comporta sempre una gran feina d’organització. La nostra intenció és comptar amb la vostra col·laboració per aconseguir un millor funcionament de les activitats i molt més efectiu.

En quant a les normes de funcionament,

1) Tal i com està contemplat al projecte, la sol·licitud d’assistència a les activitats serà TRIMESTRAL. Des del centre vos farem arribar abans de començar cada trimestre el full de la sol·licitud d’assistència per als mesos de:

• Primer trimestre: octubre, novembre, desembre
  • Segon trimestre: gener, febrer, març
  • Tercer trimestre: abril i maig

Els grups, les activitats que es preparen i el personal necessari, s’ha de planificar amb el temps suficient, sabent d’avantmà el nombre d’alumnes total i atenent la normativa en quant a les ràtios màximes d’alumnes per cada grup, personal necessari per als mateixos, etc. Per aquest motiu:

• No es permetrà l’assistència puntual o esporàdica de cap alumne/a que no s’haja inscrit a l’inici de cada trimestre i en les dates marcades pel centre. Si es vol sol·licitar l’assistència als nostres tallers serà únicament a partir del trimestre següent, quan el centre repartisca el full de sol·licitud*.
  • L’alumnat que assisteix habitualment a altres activitats extraescolars (música, ludoteca, anglés, etc.), que no depenen del centre, no podrà quedar-se als nostres tallers si algun dia no es realitza alguna d’aquestes altres activitats i els familiars hauran de vindre a recollir a l’alumne/a.

(*excepte en casos molt excepcionals, justificats i autoritzats per la direcció del centre)

2) Compromís de les famílies.

Tenint en compte que les activitats organitzades pel CEIP Ramon Esteve tenen caràcter voluntari, les famílies que sol·liciten assistència a les mateixes, es comprometen a:

• Informar personalment i amb el temps suficient quan un alumne/a no vaja a assistir a alguna de les vesprades o si l’alumne/a ha d’eixir abans de l’horari habitual.
  • Estar assabentats que amb dos faltes no justificades, l’alumne/a causarà baixa en les activitats dels tallers.
  • Estar assabentats que qualsevol conducta disruptiva i contrària a les normes de convivència del centre, podrà ser motiu per a causar baixa en les activitats dels tallers.

3) Les nostres activitats. Horari.

• Els tallers que depenen del CEIP Ramon Esteve són gratuïts. El dilluns són atesos per personal a càrrec de l’Ajuntament de La Pobla del Duc i l’AMPA del nostre centre. La resta de dies són atesos pels mestres i/o monitors/es externs.
  • Hora d’entrada als tallers: entrada única a les 15:30 h.
  • Hores d’eixida dels tallers: 16:15 / 17:00 h. Es podrà eixir les 16:15 per a fer el canvi a alguna de les activitats extraescolars organitzades per altres entitats, si és el cas, o per anar a casa. No en cap altra hora, tampoc per a eixir a altres activitats extraescolars.

Serà el pare, mare o tutor/a, o persones autoritzades, qui vinga a recollir a l’alumne/a, o la persona responsable de l’activitat extraescolar (ludoteca, taller d’anglés, etc.). Si és així, el pare, mare o tutor/a haurà de signar l’autorització en el full de sol·licitud que vos farem arribar trimestralment.

4) Coordinació amb altres entitats per a la resta d’activitats extraescolars.

Des del centre vos facilitem la informació horària d’altres activitats extraescolars oferides per entitats externes del CEIP Ramon Esteve amb la intenció que pugueu planificar millor l’assistència a qualsevol d’elles des de l’inici. Recordeu que si voleu inscriu-re al vostre fill/a en alguna d’elles ho podreu fer contactant amb les entitats o persones que ho gestionen.

La majoria d’aquestes activitats comencen a partir de la segon quinzena de setembre o en octubre. Consulteu els detalls amb les entitats organitzadores que vos indiquem.

Ludoteca

Tallers d’anglés

Alumnes de 1r prim.Alumnes de 2n prim.Alumnes de 3r i 4t prim.Alumnes de 5é prim.Alumnes de 6é prim.
Dilluns de 15:30 a 17:00 h.Dilluns de 17 a 18:30 h.Dos grups: dimarts i dimecres, de 15:30 a 17:00 h. Dimecres de 17 a 18:30 h.Dos grups el dijous: de 15:30 a 17:00 h. i de 17:30 a 19:00 h.

Gimnàstica rítmica

• Organitza: Ajuntament de La Pobla del Duc
  • Lloc de realització: Gimnàs del CEIP Ramon Esteve
  • Informació de grups i sol·licitud d’assistència: 962250066, cultura@lapobladelduc.es
  • Horari: dimecres i/o divendres, de 15:30 a 17:00 h.

Ball modern

• Organitza: Ampa CEIP Ramon Esteve i IES J. de Ribera
  • Lloc de realització: Gimnàs del CEIP Ramon Esteve
  • Informació de grups i sol·licitud d’assistència: 633 104 483, ampalapobladelduc@gmail.com
  • Horari: DILLUNS, de 15:30 a 16:15 (infantil) i de 16:15 a 17:15 h. (primària)

Escola de música

• Organitza: Unió Musical de La Pobla del Duc
  • Xiquets i xiquetes a partir de 3 anys. Classes de Jardí Musical, Llenguatge Musical, Cor, instruments de vent i percussió, etc.
  • Lloc de realització: Unió Musical de La Pobla del Duc
  • Informació i sol·licitud d’assistència: escolamusicaumlapobladelduc@gmail.com
  • De dilluns a divendres a partir de les 15:30 h.

ACTIVITATS DE LES VESPRADES d’OCTUBRE A MAIG

SOL·LICITUD D’ASSISTÈNCIA ALS TALLERS: PRIMER TRIMESTRE Curs 24-25.

Data màxima d’entrega de la sol·licitud: dimarts 24 de setembre (fins a les 9:00 h.).

La tutora del vostre fill/a vos farà arribar el full per a sol·licitar l’assistència. Si necessiteu un nou podeu descarregar ACÍ >>>

PROGRAMACIÓ D’ACTIVITATS CURS 24-25